Ben in Moalboal bestolen geworden, indringer in de cabin, beide camera's weg, mijn uurwerk en wat geld, vandaar dat ik ook zal moeten uitkijken naar een nieuwe camera. Momenteel zitten we op Malapascua Island by the way, leuk maar toch niet zoals Boracay, rustiger en kleinschaliger.
Ik kocht al regelmatig bij
www.digitalstraat.nlHeel goede website, beste prijs en service volgens mij.
Grtjs Koy vanop Malapascua
Spijtig om dat te lezen natuurlijk.
Waar was u toen de indringer binnen kwam?
Normaal als ik hier naar een hotel of wat dan ook ga waar dan ook op de PI dan blijft
alles van waarde op en nabij mijn lichaam of ik verstop het op plaatsen waar een indringer het minste kijkt.Willen ze mijn camera dan moeten ze mij erbij nemen.
Hoe is de man/vrouw dan binnen gekomen? Dit kan natuurlijk overal op deze planeet gebeuren en niet alleen op de PI, gewoon pech gehad, maar de volgende keer kijk je wat beter uit neem ik aan ?
Soms gaan de mensen mee met de vrouwtjes of mannekes mee voor wat "lichamelijke oefeningen" en als ze wakker worden een paar uur later dan is alles van waarde verdwenen, komt ook vaak voor. Voor degenen die hier nog GEEN ERVARING HEBBEN OF HIER NOG NIET GEWEEST ZIJN: Probeer altijd een beetje op
RED ALERT te zijn, hetgeen vaak ten voordele van u kan komen.
Hier in de disco lopen ook een aantal "bayuts" rond en die zijn allerminst te vertrouwen, maar de dronken buitenlanders hebben dan niet in de gaten wat voor een vlees ze in de kuip hebben en dan zakt hun verstand weer naar de ballen en de volgende dag lopen ze op het politiebureau te huilen dat ze beroofd zijn. Wie met vuur speelt....

Nogmaals KOY spijtig om dit te lezen en zulke dingen verpesten je vakantie/werkbezoek.