Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
23 Mei 2012, 21:41:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Terug naar de philippines van 27 december tot 29 januari  (gelezen 4227 keer)
A A A A
rambonsusay
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=1785013122
« Gepost op: 21 December 2010, 16:39:12 »

Hallo allemaal nog een goei klein weekje en ik kan terug vertrekken richting mijn verloofde  happy kan niet wachten dat het maandag is , hopelijk valt het weer een beetje mee maandag   "snow be gone please "  haha  enfin  ik zal voor de eerste keer nieuwjaar vieren daar  ben eens benieuwd en zal zeer zeker een pak meer vuurwerk zien dan dat we gewoon zijn hier in belgie  biggrinn . ik zal ook op 4 januari mijn opwachting maken in de ambassade om hopelijk een legal capacity te krijgen zodat we vrijdags het kunnen gaan afhalen  . Al mijn paperassen en vertalingen en legalisaties die ik nodig heb heb ik in mijn bezit  (20x gecopied en in de kluis gestoken  biggrinn)ook heb ik heb alle voorbereidingen getroffen voor het feest  en we zullen trouwen op 22 januari  dan is het feest "gardenwedding" ..Oficieel zal ik dan al de 19 of de 20 ste januari ( moeten 10 kalenderdagen wachten he )getrouwd zijn want in het weekend is een judge niet bevoegd  neeneenee alleen door de week  .

daag groetjes Danny en Anna
Phille
Koloniale kapitalistische betweter met roze bril
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #1 Gepost op: 21 December 2010, 16:44:58 »

Hallo allemaal nog een goei klein weekje en ik kan terug vertrekken richting mijn verloofde  happy kan niet wachten dat het maandag is , hopelijk valt het weer een beetje mee maandag   "snow be gone please "  haha  enfin  ik zal voor de eerste keer nieuwjaar vieren daar  ben eens benieuwd en zal zeer zeker een pak meer vuurwerk zien dan dat we gewoon zijn hier in belgie  biggrinn . ik zal ook op 4 januari mijn opwachting maken in de ambassade om hopelijk een legal capacity te krijgen zodat we vrijdags het kunnen gaan afhalen  . Al mijn paperassen en vertalingen en legalisaties die ik nodig heb heb ik in mijn bezit  (20x gecopied en in de kluis gestoken  biggrinn)ook heb ik heb alle voorbereidingen getroffen voor het feest  en we zullen trouwen op 22 januari  dan is het feest "gardenwedding" ..Oficieel zal ik dan al de 19 of de 20 ste januari ( moeten 10 kalenderdagen wachten he )getrouwd zijn want in het weekend is een judge niet bevoegd  neeneenee alleen door de week  .

daag groetjes Danny en Anna

Danny, alvast nen dikke proficiat op voorhand  congratualtionsis0 en een heel fijne reis!

Kano
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Everything has beauty, but not everyone sees it

« Antwoord #2 Gepost op: 21 December 2010, 16:47:37 »

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk  marrysmile

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Baliw-katok
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

be yourself and respect the other

« Antwoord #3 Gepost op: 21 December 2010, 16:48:47 »

t' allerbeste toegewenst en bedankt om ons te laten meegenieten !

Rich
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

IEDERE DAG HEEFT EEN ANDERE NAAM

« Antwoord #4 Gepost op: 21 December 2010, 17:01:11 »

Aftellen dan maar Danny  thumb........oh wat duren die laatste dagen lang  jajaja

Wens je een fantastische reis en alvast proficiat met jullie plannen.

daag

Rich
Danny
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Danny Schippers
« Antwoord #5 Gepost op: 21 December 2010, 17:08:16 »

Op voorhand proficiat Danny,je moet je niet absoluut door een judge laten trouwen hoor,wij zijn dit jaar in februari door een dominee getrouwd,dit was allemaal netjes in orde,en wat het vuurwerk betreft,ze zijn hier al volop bezig...! applaus
rudy1962
Forumlid
*

« Antwoord #6 Gepost op: 21 December 2010, 18:40:21 »

congratualtionsis0 Danny,geniet van het warme weer en van elkaar en alle succes met je huwelijksplannen
xav
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #7 Gepost op: 21 December 2010, 21:09:53 »

proficiat Danny... dat alles zorgeloos mag verlopen en dat je een prachtige tijd samen met je toekomstige mag hebben...  thumb

Gago
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #8 Gepost op: 21 December 2010, 23:51:55 »

Alvast gefeliciteerd Danny. Geniet ervan man, dat wordt een blij weerzien.
Veel succes in het regelen van alle paperassen.
 thumb
callebaut
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #9 Gepost op: 22 December 2010, 01:48:29 »

congratualtionsis0 Ik hoop dat alles vlekkeloos verloopt ..... kom er bij en geniet ervan , de zon lacht je tegemoet .....  thumb
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 11   Omhoog
  Print  

Ga naar: