We hebben vorig jaar E.50 betaald in Bay View [ niet gezellig ]en eerder in The Grand 75 [ alles duur ]
En in St. Illians inn 20 heel klein , [ 2 tafels in restaurant ]
Ik heb al bij Asia rooms voor 1 nacht gereserveerd bij Nichols airport hotel , maar ga dat
veranderen in meer nachten in een ander hotel .
En ik kan alle hotel-sides onderhand wel !
Daarom vroeg ik hier op het forum , iets dicht bij Robinson Mall en/of nachtmarkt .
ik wil eigenlijk naar Greenhills [ San Juan ] maar dat is redelijk ver van alles dacht ik .
En , de nieuwe grote SM mall vinden we niets aan .En we komen er met de Superferry , dus dicht bij de pier kan ook .
Gr, Anton

Probleem met de hotels in Manila, volgens mijn ervaring althans, is dat vele hotels geen value for money bieden, de hotels lager dan 50 à 60 euro de nacht vallen hier onder, deze hotels zijn dan wel goedkoper, maar veel te duur voor wat ze bieden, zo ervaar ik het dan toch.
Dus, in Manila boek ik meestal toch wel de iets duurdere hotels, waaronder Mandarin, Diamond, sofitel.
Wat ik meestal betaalde tot nu toe (gemiddeld):
Diamond: 75€
Sofite: 95€
Mandarin: 105€
Mijn voorkeur: Mandarin, vooral voor hun geweldig ontbijt buffet, de kamers variëren, sommige zijn dringend aan renovatie toe.
Ik ben ook eens blijven slapen in het Heritage, hier zijn de kamers redelijk ok, maar het ontbijt trekt op niks. Is wel zeer dicht bij Mall of Asia.
En Anton ik denk dat je beter op Expedia eens kijkt, heb net vergeleken met Asian Rooms, hier een voorbeeldje:
H2O hotel, 6 nachten (van 22/01/11 tot 28/01/11)
Asian Rooms: 608 €
Expedia: 301 €
Diamond hotel, voor dezelfde periode:
Asian rooms:924 €
Expedia: 583 €
Traders Hotel
Asian Rooms:638 €
Expedia:408 €
Toch wel grote verschillen hoor! Asian Rooms blijkt veeeeeel duurder te zijn.