'parlor' is hier een benaming voor kapsalon maar aangezien de service veel verder gaat en uitgebreid is met footspa,manicure.make up etc. wordt het woord parlor gebruikt. Volgens mij betekent het 'mooi maken/mooi maker'
Ik ken bijna geen parlor waar geen bakla's werken.
Kwaliteit van het haarknip werk laat overigens, veelal te wensen over, maar ja wat wil je voor soms slechts 1 euro wordt je haar geknipt(vaak ook de wenkbrauwen,neus en oor haren) en krijg je nog een hoofd /schouder massage ook.
aan deze service kunnen ze in Nederland nog een voorbeeld nemen, met hun prijzen van € 20 voor een knipbeurt inclusief arrogante houding van de kapper die denkt dat hij een drs kniptechnieken is.
haha ja das waar de meeste zijn kapper en doen ietsje meer als je haar knippen , zelf ben ik er ook geweest

ze stonden me 3 te
discusieren wie me ging knippen ale sheren want men koppie moest op 1 mm lekker kort tot men asawa zei dat ik al getrouwd was toen was de keuze van de 3 rap gemaakt . toch IDD voor 1 euro alles geshoren geknipt en een massageke , hier in

moet ik nog zo'n salon weeten te vinden .
Toch even bij vermelden dat er op mijn werk ook homo's zijn ( 2 ) met één van hen praat ik wel es vooral na men reis naar de
om het verhaal van de gay's te vertellen maar hij moest lachen met mij en hij vertelde me dat er hier in

de meeste gay's ook
kapper zijn