Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 00:39:10 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: all you need is love...  (gelezen 1254 keer)
A A A A
boldy
een trotse filantroop
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

life's to short to be an asshole

« Antwoord #10 Gepost op: 6 Augustus 2011, 19:48:45 »

ikzelf hou er ook niet zo van om zo in de schijnwerpers te staan . ikzelf zou daar dus niet zomaar vrijwillig aan mee doen,al moet ik zeggen dat ik het wel leuk vind om naar te kijken.

het leven is net een lul keihard en veel te kort
Amice
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Soms moet je sneller zijn dan de klos!

« Antwoord #11 Gepost op: 6 Augustus 2011, 22:26:15 »

Tja, ik zou ons verhaal best wereld kundig willen maken om snel resultaat te krijgen, en dit zou best een kijkcijferhit kunnen zijn op All you need is love, maar ja..

Ik kies er toch voor om in alle anonimiteit een fijn gezin hier te kunnen hebben zonder alle rompslomp van die media geile instanties.

weetikniet

Ik had je al eerder op die persmogelijkheid gewezen.
Na 5 jaar een gebroken gezin te hebben ,komt het mij voor dat het wel eens tijd wordt om de overheid publiekelijk aan de schandpaal te zetten.
Het is al vaker voorgekomen dat zaken die in impasse geraakt zijn dan plots opgelost worden.
Je hoeft derhalve niet mediageil of in de schijnwerpers willen te zijn, maar als na 5 jaar er nog geen resultaat van de overheden is, wordt het tijd voor actie, harde actie.

Nog even iets terzijde dienaangaande:
In nederland wordt je  een gebroken familie relatie toegeworpen en je visa aanvraag om die reden afgewezen, als je 5 jaar of langer een gebroken gezin bent.
De overheden kunnen dus garen spinnen met hun vertragingstechnieken.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent
veromie
Forumlid
*

Geslacht: Vrouw
Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #12 Gepost op: 26 Februari 2012, 20:01:31 »

ik hebt een vriend en die is gehuwd in de filipijnen op 72 jarige leeftijd en kerngezond doch het huwelijk is bestempeld als schijnhuwelijk ondertussen loop er wel een procedure beroep maar tot op heden altijd maar uitstel enz. maar ondetussen is de man wel al 75 jaar geworden en heefd nog altijd moed op een gezinshereneging denk
Pascal&Katiren
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #13 Gepost op: 28 Februari 2012, 01:14:48 »

KIJK ALS DIT OOK KAN IN DE CONSEPT NORMAAL EN VERLANGEN NAAR dan kan ik dit begrijpen maar ik wil geen jambers verhaal over ons heen

IK heb over de jaren heen al genoeg gezeik over me heen laten gaan maar op een moment zeg je STOP

Ons uitlachen op tv wel ik denk dat er meer tranen aan te pas gaan komen in ons geval

Groetjes

Pascal&Katiren
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: