Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 00:50:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ik zoek huis te huur van mei to december (gemeubeld) of langer  (gelezen 878 keer)
A A A A
Thomas
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #10 Gepost op: 26 Januari 2011, 11:15:05 »

Wel, de trouw zal zeker niet zo duur uitkomen heeh, en waar het precies mag zijn, wel dat mag in Bohol zijn of zelfs in mindanao ook hoor, liever geen grote stad.
Maar zoals ik al eerder zei ga ik eerst even zelf de kat uit de boom kijken, vertrek toch binnenkort naar daar.

Groetjes
pierrevanwies
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #11 Gepost op: 27 Januari 2011, 03:05:12 »

Thomas, zo ver als mogelijk weg van de toekomstige schoonfamile en dan niet verklappen waar je gaat wonen zodat ze je niet achterna kunnen komen en je leven verpesten...Is natuurlijk nogal moeilijk op te volgen daar geheimen of vertrouwelijke informatie door de hedendaagse communicatie middelen haast niet meer bestaande zijn.....hoe dan ook,succes in je crusade.
Pierre. hoedjeaf
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: