Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 01:14:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Oproep van de Belgische Ambassade  (gelezen 2022 keer)
A A A A
stijn54
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #20 Gepost op: 4 April 2010, 14:46:40 »

ok bedankt rich
Phille
Koloniale kapitalistische betweter met roze bril
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #21 Gepost op: 4 April 2010, 14:48:50 »

Stijn, ben wel benieuwd wat die andere reden dan was, kwestie van goed voorbereid te zijn hé, dus stuur dat dan via een privé berichtje; in elk geval bedankt voor de moeite.
Deep Throat
The Informer
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #22 Gepost op: 4 April 2010, 21:57:24 »

Goh, net nu de aap uit de mouw komt gaan we naar de pm's, we zullen het wel niet te weten komen.

Als mijnheer Peeters zo begaan is met het lot van zijn landgenoten waarom licht hij deze niet in dat hij negatief advies zal geven omtrent gezinshereniging omwille van het leeftijdsverschil met gevolg voor de belg hoop geld kwijt en slapeloze nachten en opgekropte woede en voor de Filippijnse vrouw gehuwd maar geen man bij haar. Neen hij laat maar trouwen en de problemen zijn voor het koppel!!! Ik begrijp niet dat je zulke werkwijze als intellectueel kunt aanvaarden en steunen. Niemand in mijn omgeving, collega's , vrienden zelfs de politie begrijpt deze werkwijze niet.

Beetje moeilijk voor mijnheer Peeters. Moet hij van tevoren zeggen wat hij er van vindt, dan kan hij direct opstappen. Zijn toespraak was volkomen helder. Ja, iedereen weet dat je problemen kunt verwachten, dat kan geen nieuws zijn. Volgens mij heb je wel een erg volgzame omgeving als ze je allemaal gelijk geven. Zo werkt het nu eenmaal.
Jongske
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

Ieder dag is een bonus

« Antwoord #23 Gepost op: 5 April 2010, 06:38:14 »

Alleen leden van het Vlaams belang kunnen dit goed vinden denk ik zulke praktijken en dat zogezegd voor een democratisch land!!

Beste Stijn,
Ik zie niet in wat het Vlaams Belang hier mee te maken heeft, zij nemen geen beslissingen in de regering

Jongske  Vlaanderen smiley-philippines
stijn54
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #24 Gepost op: 5 April 2010, 08:50:49 »

@ deep throat,

Is het dan niet beter en rechtvaardiger om dit " onderzoek" te laten gebeuren voor het huwelijk?
stijn54
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #25 Gepost op: 5 April 2010, 11:01:32 »

@jongske
En waarom denk je dat ze strenger geworden zijn? Omdat ze veel stemmen hebben verloren aan het Vlaams Belang en dat de algemene opinie tegen gemengde huwelijken is  en buitenlanders en daarom zijn ze strenger. En ik ben ook tegen buitenlanders als ze zich niet integreren of aanpassen maar dat kan je moeilijk zeggen over de Filippijnse vrouwen denk ik!!  En ik heb niks tegen strenger zijn maar het onderzoek moet gaan over de PERSOON en niet over leeftijdverschil of over je liefdesverleden of wanneer je eerste maal sex hebt gehad verdikke!!!!!!. NIEMAND kan voorzien of het een goed huwelijk gaat worden.
Jongske
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

Ieder dag is een bonus

« Antwoord #26 Gepost op: 5 April 2010, 11:27:30 »

@Stijn

Wie heeft momenteel het departement BZ,juist ,wie geeft richtlijnen, juist

Dit sluit niet uit dat ik U verder voor 100% gelijk geef, niemand, diplomaat of eender wie anders heeft het recht zich in het private leven te mengen
Trouwens waarom zijn er dan speciale regels voor de magreb en Turkije zijn die dan ook te danken aan het Vlaams Belang ??

Jongske  Vlaanderen smiley-philippines
Deep Throat
The Informer
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #27 Gepost op: 5 April 2010, 11:52:24 »

@ deep throat,

Is het dan niet beter en rechtvaardiger om dit " onderzoek" te laten gebeuren voor het huwelijk?

Ja, dat zou handiger zijn, maar wie moet dat dan doen en op welke grond? Op het moment dat gezinshereniging niet kan worden afgewezen is het opgelost, zolang dat niet is vastgelegd is er een probleem.
Mawibata
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Mawibata
« Antwoord #28 Gepost op: 5 April 2010, 13:23:48 »

Trouwens waarom zijn er dan speciale regels voor de magreb en Turkije zijn die dan ook te danken aan het Vlaams Belang ??

Ik heb ook gehoord dat er iets van een overeenkomst is met die landen.
Maar het fijne weet ik er niet van. Maar of deze groep zich beter integreerd, heb ik mijn twijfels over.    ikkeniebegrijp
Amice
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Soms moet je sneller zijn dan de klos!

« Antwoord #29 Gepost op: 5 April 2010, 13:53:24 »

Citaat
Ik heb ook gehoord dat er iets van een overeenkomst is met die landen.

Heel veel landen hebben die overeenkomst niet enkel Belgie en die verdragen zijn afgesloten tijdens de oliecrisis in de jaren 70 anders ging de oliekraan niet meer open.

Sinds dien hebben we die gasten in europa(overigens ook in de USA) en zolang zij geaccepteerd worden en het geloof mogen belijden blijft de oliekraan open.

Sindsdien is er geen regering die ook maar serieus werk maakt van alternatieve energie. Al hoewel er vele projecten zijn opgestart is er niet een te vinden die de olie kan vervangen qua omvang.M.i. bewust want bv.kern en zonne energie zijn beiden goede vervangers indien men echt zou willen.

Die overeenkomsten geven de moslims de voorkeursbehandeling die ze momenteel krijgen en zijn daarmee een doorn in het oog voor diegene die zijn eigen buitenlandse bruid naar europa wil halen.

Men zal er mee moeten leven of de biezen moeten pakken.   benweg

En het onkruid  woekert door.  jajaja

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: