[b
2 pm en nog iets, moest ik mij beginnen klaarmaken, damn ... onderhalf uur voor de trouw, vond ik wat vroeg, maar er moest nog een photoshoot genomen worden; staat mijn barong op een pop klaar te wapperen in de wind, ernaast een tafel, met m'n schoenen en hé wat zag ik daar ... toch genen holly bibel zekers ... elaba manneke wat doet dat hier :weet ik niet: heb ik dat boek des verderf laten verwijderen (als ik dat allemaal gewild zou hebben dan had ik wel voor een kerkelijk huwelijk gekozen argumenteerde ik, werd niet in dank aanvaard, het zal mij een worst wezen, van m'n erf).
Ik wens je levens geluk met je vrouw Heb ondanks jouw feest vreugde toch een vraag of opmerking Waarom noem je de Bijbel nu een boek des verderfs?Miljoenen hechten daar bijzondere waarde aan en eerlijk gezegd vind ik het in de context van jouw huwelijk niet echt ne schone opmerking
Wat je ook geloofd of niet moet je zelf weten maar hou rekening met anderen die je hiermee op hun hart trapt.Waarschijnlijk ook je nieuwe vrouw voor wie als echte Filipijnse dit heel belangrijk is. Het is een kwestie van respect naar je naaste. Als je begrijpt wat ik bedoel
Moet ik even kwijt
Misschien ben je nu wel boos of beledigd maar ik zeg wat ik niet prettig vind
Nogmaals veel geluk