Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 02:09:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: belkaart voor telefoon  (gelezen 325 keer)
A A A A
apollo
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Gepost op: 2 Maart 2011, 17:27:36 »

Hallo,

Ik vertrek morgen richting Manilla. Kan er mij iemand zeggen of het mogelijk is een belkaart voor gsm aan te schaffen in de luchthaven of in de nabije omgeving.
Het lijkt me handiger en waarschijnlijk goedkoper bellen of heb ik het mis..... benweg

apollo
Mawibata
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

Mawibata
« Antwoord #1 Gepost op: 2 Maart 2011, 19:09:09 »

Als het is om naar   belgiesmiley  te bellen, geef de thuisblijvers Phone-cards. En koop jij ginder een Simkaart.

Zobel je een uur tussen de   smiley-philippines  en    belgiesmiley  voor slechts € 5.00    thumb
apollo
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #2 Gepost op: 22 Maart 2011, 19:17:32 »

Terug thuis ,, spijtig genoeg,,  confused2 maar er staat inderdaad bij de uitgang van de luchthaven een kiosk waar je belkaarten kan aankopen  lachen waar ik dan ook gebruik heb van gemaakt stukken goedkoper bellen dan in europa.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: