Beste medeleden ,
ik zou nogmaals willen vragen wat de beste manier is
om van Palawan naar Bohol te komen .
Kan eigenlijk niets vinden via google .
En een hotel[letje in Puerta Princessa .
Gr. Antzan

Helaas zeg je er niet bij wat je precies zoekt Antzan, simpel of goedkoop, of luxe en duur.
Hier een link van diverse accomodaties in PP.
http://www.aboutpuertoprincesa.com/puerto-princesa/inns-and-pensions.html Zelf slaap ik altijd in PP bij Duchess voor 250, maar dat is heel basic, maar goed voor backpakkertypes. Ze hebben ook wel wat duurdere kamers met aircon.
Een hotelletje met een supergoede prijs/kwaliteit verhouding vind ik Royal Crown Inn .kamers met aircon en tv voor 850 peso. Midden in het centrum van PP, in een zijsteegje van Rizal avenue. ze staan ook op de link, maar hebben geen website, maar ze zitten gezien hun prijs/kwaliteit verhouding vaak vol. Naast hun zit het restaurant Balinsasayaw, waar je goed en voordelig kan eten.
Of als je nog wat luxer wil zitten, kan ik je Hibicusresort aanbevelen, ik dacht prijzer beginnen bij zo 1500 peso. helaas niet zo centraal gelegen als Royal Crown. Maar zeer ruime kamer met enorme grote bedden, ruime badkamer ,eigenaar is Fransman die al jaren in Palawan woont en dus veel kennis van zaken about toeristiche trips heeft.