ha die jommeke , waarom een filippijnse?. wel ik was niet zo speciaal op zoek naar zo,n soort ,maar ben er per toeval tegen aan gelopen , en ik moet je eerlijk bekennen dat ik van mijn vrouw [filippijnse] geen moment spijt heb. in tegendeel , had ik haar maar 20 jaar eerder ondmoet.
ik heb haar dan ook niet uit de fils weg moeten halen , op die van mij zat reeds een ned kentekenplaat. daar heb ik geluk mee gehad.
voorheen een ned vrouw gehad, maar naar 17 jaar was de rek er uit. einde huwlijk. met die ned vrouw heb ik natuurlijk ook een fijne tijd gekend maar ook een mindere fijne tijd. en je weet hoe dat gaat de mooie tijd vergeet je al snel maar de mindere vergeet je nooit hehe.
in het algemeen hebben de filippijnse dames toch meer normen en waarden dan de europese, een uitzondering daar gelaten.
ik ben nu eenmaal niet zo modern dus doe mij dat filippijnse maar , daar kan ik als ned man boven de 50 toch iets beter mee leven . ik voel mij dan ook iets meer man bij de filippijnse vrouw dan bij zo,n nederlandse soepkip , aldus mijn mening , een ander mag hier gerust anders over denken. maar voor mij nooit meer zo,n kreng.
voorbeeld ', kom je van je werk, helemaal uit geteld . kan het maar zo zijn dat je ned of belgiese partner je doodleuk even vraagt de hond uit te laten de afwas te doen of het gras even te maaien en vergeet niet te sofzuigen hehe, en wil je even van bil

dan moet je daags er voor schriftelijk aan vragen en vergeet vooral niet om de hoofdpijn pillen op het nachtkastje te zetten , want mevr is moe of heeft hoofd pijn . of de buurman heeft er op gezeten terwijl jij je de pluris werkt . tsja jens is natuurlijk oudewets maar hier pas ik voor.
mijn huidige asawa is toch een beetje anders , kom ik van mijn werk [wat inmidd zelden voor komt] vraagt ze direct of ik een zware dag heb gehad en of zij even moet maseeren haha ,wel je kunt al wel raden wat mij het beste past, indd het laatste.
met thaise heb ik geen ervaring .
ik ben wel eens op zo,n filippijns feestje geweest en iedereen hier weet wat ik bedoel . de eerste keer dat ik op zo,n feest was heb ik mij de ogen uit gekeken , ik dacht nog dat kan toch niet waar zijn . allemaal mooie filippijnse dames , en ook allemaal hebben ze zo,n halfe zool aan de band. de eene man was oud en de andere erg ziek daar weer een gehandikapt. en de rest van de mannen was zo lelijk daar wil geen ned vrouw ook maar met een stokje aan roeren . en de rest van de mannen was te bleu om ook maar een vrouw aan te kijken.
tsja dan vraag je je zelf toch wel even af hoe dit in godsnaam mogelijk is , wat bezield de filippijnse vrouw wel om met zo,n man mee te gaan. dan denk je al snel dat het om de poen gaat. en natuurlijk is dit ook zo bij de meeste vrouwen, met het verschil dat ze toch gek met zo,n man zijn , en zo,n man verzorgen tot aan de dood ,en daarbij ook nog eens trouw zijn .wel zoek deze vrouwen eens op in ned of belgie.ik denk zelf dat deze soort van vrouwen hier al lang zijn uitgestorven.
oke tot zo ver .
ik hoef je nu niet meer te vetellen dat ik wel respect voor de pinai heb.
jens.....