Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 08:51:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Welke documenten moet ik laten vertalen  (gelezen 1429 keer)
A A A A
didier
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #10 Gepost op: 4 Augustus 2011, 10:06:30 »

Hallo aan allen, even de laatste stand van zaken…

- Visumaanvraag kort bezoek ingediend in de ambassade te Manila op : 17 juni 2011 (was bedoeling dat ze hier kwam tegen 16 juli, ok te laat ingediend en wishful thinking)
- Visumaanvraag ontvangen op dienst vreemdelingen zaken in België op : 25 juli 2011 (na telefonisch contact zou het nog een 4-tal weken duren eer er een beslissing valt ikkeniebegrijp)

Heb daarnet nog even het dossier geconsulteerd op https://infovisa.ibz.be/InfovisaNl.aspx

Beslissing : AKKOORD op 3 augustus  applaus applaus applaus applaus thumb thumb happy happy happy

Jammer…te laat, maar maakt ons sterk voor de volgende keer.

Het is dus mogelijk...

Groetjes
Didier
jiggy
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

arsene.geirnaert
« Antwoord #11 Gepost op: 4 Augustus 2011, 10:25:50 »

Hallo aan allen, even de laatste stand van zaken…

- Visumaanvraag kort bezoek ingediend in de ambassade te Manila op : 17 juni 2011 (was bedoeling dat ze hier kwam tegen 16 juli, ok te laat ingediend en wishful thinking)
- Visumaanvraag ontvangen op dienst vreemdelingen zaken in België op : 25 juli 2011 (na telefonisch contact zou het nog een 4-tal weken duren eer er een beslissing valt ikkeniebegrijp)

Heb daarnet nog even het dossier geconsulteerd op https://infovisa.ibz.be/InfovisaNl.aspx

Beslissing : AKKOORD op 3 augustus  applaus applaus applaus applaus thumb thumb happy happy happy

Jammer…te laat, maar maakt ons sterk voor de volgende keer.

Het is dus mogelijk...

Groetjes
Didier

wow... ontvangen op DVZ op 25 juli en reeds een akkoord op 3 augustus Huh? da's ongelooflijk  snel !!

en hoezo TE LAAT???

mocht ik van jullie zijn zou ik deze kans toch ECHT aangrijpen, en haar naar hier laten komen, al is het later dan gepland.

want .. het zou goed kunnen dat je geen tweede kans krijgt, omdat men op DVZ of ambassade argwaan zou kunnen krijgen als je het visum niet gebruikt...

mijn ervaring met zo'n visum : als het eerste bezoek volgens de regels verlopen is (mijn vriendin moest zich namelijk na haar bezoek hier op de ambassade melden, zodat men kon zien dat ze effectief teruggekomen was binnen de toegestane termijn), dan wordt een tweede visum vlotter toegestaan, zelfs ambthalve door de ambassade, dus zonder dat het dossier naar DVZ doorgestuurd werd.

dus echt, GRIJP DEZE KANS, zou ik zeggen.

vele forumleden kregen deze kans immers niet !!!
xav
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #12 Gepost op: 4 Augustus 2011, 10:32:16 »

is gemakkelijk gezegt "grijp deze kans"... wat als ze haar werk verliest omdat ze geen vakantie meer kan nemen... dan is de kans dat ze de volgende keer kan komen nihil...

is een beetje, een zuure pil tenemen bij goed nieuws...

didier
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #13 Gepost op: 4 Augustus 2011, 10:46:56 »

Inderdaad 3 weken te laat want mijn vakantie zit er op.  Trouwens ze kan ook niet meer komen want ze heeft reeds andere verplichtingen op haar werk.
We zullen de DVZ en ambassade wel op de hoogte brengen dat ze niet komt wegens onze werk agenda's.  Daar zullen ze wel begrip voor opbrengen hoop ik.
Precies…een zure pil bij goed nieuws…

Wordt vervolgd…
 daag
boldy
een trotse filantroop
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

life's to short to be an asshole

« Antwoord #14 Gepost op: 4 Augustus 2011, 11:49:16 »

tis iedergeval weer goed nieuws voor de belgen onder ons om te horen dat het tog kan  thumb

het leven is net een lul keihard en veel te kort
stijn54
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #15 Gepost op: 3 September 2011, 11:55:31 »

@  Patruthie,

Zie de website van de Belgische ambassade te Manila. Als je dit volgt heb je geen problemen met de papieren.

met vriendelijke groeten

callebaut
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #16 Gepost op: 3 September 2011, 14:53:04 »

Uw wens te trouwen IN de Belgische ambasade .....ik vrees dat , dat  niet mogelijk is , je bent nog steeds gedomicilieerd in Belgie ....  neeneenee
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: