Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 09:02:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: bij welke bank kan het meeste aantal PHP in 1x gepind worden?  (gelezen 852 keer)
A A A A
Johan En Elvie
www.balikbayan.be
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=100001125208652
« Antwoord #10 Gepost op: 16 Mei 2011, 17:00:34 »

Zou het niet kunnen zijn dat uw belgische bank dit bepaald hoeveel je kan afhalen in het buitenland?
Als je een miljoen hebt staan zoals zovelen (ike niet) dan zou je toch wel meer kunnen afhalen maar nen arme sukelaar zoals ik kan maar tot 30000 per dag gaan denk ik.

Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.
Amice
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Soms moet je sneller zijn dan de klos!

« Antwoord #11 Gepost op: 16 Mei 2011, 22:07:53 »

Juist bij de BPI is het net als bij de metrobank goed geregeld, na iedere trek van p10000 krijg je n bonnetje waarop vermeldt staat hoeveel je nog kunt trekken, die dag.

Buitenlandse banken bepalen de daglimiet van je rekening. Filipijnse banken bepalen de daglimiet van de ATM en het bedrag per keer dat er getrokken kan worden.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent
Pieter-Jan
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #12 Gepost op: 8 Juli 2011, 04:45:07 »

Yep en zelfs 40.000 bij enkele HSBC's.

Yep 40000 bij hsbc. Geen problemen en geen kosten voor afhaling. Heb bpi, metrobank, en bdo gehad. Hsbc blinkt uit op alle vlakken...
okkietrooy
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Antwoord #13 Gepost op: 24 Augustus 2011, 03:45:49 »

Gisteren bij de BPI in Dumaguete (Quezon park) weer geld opgenomen en eens geprobeerd er dit keer 30000 Php te pinnen (n.a.v. de posting van Amice).
Niks hoor..... na 2x 10000 Php te hebben 'gekregen' (20 briefjes van 1000) zei hij bij de derde poging dat ik geen "balance" meer had.
Onzin, hij geeft niet meer dan 20000 Php per dag.
Ooit heb ik wel eens 30000 Php kunnen trekken maar dat is mogelijk afhankelijk van welke ATM je gebruikt.
Het verhaal van Amice is dus zeker te weten geen ZEKERHEID bij alle door hem genoemde banken waar je 30000 Php zou kunnen trekken.

mm... dat is nieuw voor mij. Ik pin regelmatig bij BPI ...ook wel es 30.000. maar goed : niks is onmogelijk hier  floet
boomerang
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

"Gjin nijs yn'e krante, it binne deselde letters.

« Antwoord #14 Gepost op: 24 Augustus 2011, 04:08:29 »

Bij iedere Metrobank in Dumaguete kan je zonder problemen 30.000php (3x10.000) pinnen.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
Amice
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Soms moet je sneller zijn dan de klos!

« Antwoord #15 Gepost op: 24 Augustus 2011, 04:52:09 »

Toevallig vanmorgen nog gedaan want ik had geen tijd om naar moa te gaan om bij Hsbc te pinnen. 3x 10000 gepind bij metrobank en doe dit wel vaker ook bij BPI. Kosten overigens nog steeds P 200 per keer
Zoals vermeldt ligt het ook aan het daglimiet van je buitenlandse bank, waardoor je dan uiteraard niet meer kan pinnen die dag.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: