Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 09:05:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kosten bankoverschrijving naar Filipijnse bank.  (gelezen 2662 keer)
A A A A
PHwaarde
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Antwoord #40 Gepost op: 24 Augustus 2011, 11:52:07 »

http://www.surichange.nl/SC/bankgarantie.aspx

Volgens de website heeft SCB een bankgarantie
Amice
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Soms moet je sneller zijn dan de klos!

« Antwoord #41 Gepost op: 24 Augustus 2011, 13:42:36 »

SCB bestaat ca.25 jaar en verdiend veelal zijn geld met surinaams goud. Heeft filialen in rotterdam, amsterdam etc.

Surinamers in nederland maken er veelvuldig gebruik van om geld te sturen naar suriname en  SCB staat onder surinamers alom bekend.

Tesamen met de garantie lijkt het me de gok waard, surinamers zijn niet zo dom in dat soort zaken, denk ik.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent
gosternokke
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Antwoord #42 Gepost op: 24 Augustus 2011, 20:24:05 »

e-mail reageren ze helaas erg traag op. bellen werkt sneller. +31(88)0082777. Een vriendelijke Surinaamse  Afro beantwoordt al je vragen 

Suri-change ....waarom heb ik daar een twijfelachtig gevoel over ??  ikkeniebegrijp   Vast geheel ten onrechte . Is de club aangesloten en gegarandeerd door DNB?
Je zal maar 5000 treuri overmaken ... haha
Ik heb begrepen dat het tot nu toe goed is gegaan .

Geheel ten onrechte dat twijfelachtige gevoel lijkt mij.  Suri-change is een officiele bank.  En staan dus onder toezicht van de Nederlandse bank.   En nu maar hopen dat de nederlandse bank wat geleerd heeft van het debacle met de DSB bank. 
Kano
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Everything has beauty, but not everyone sees it

« Antwoord #43 Gepost op: 31 Augustus 2011, 17:09:00 »

Even een aandachtspuntje bij de Surichange bank. Als je € 2000 of meer wilt overboeken dan dient dit eerst goedgekeurd te worden. Men informeert dan waar het geld vandaan komt en waarvoor het wordt aangewend.  

Op emails reageert men inderdaad niet snel en het contact 088 betaalnummer werkt niet vanuit het buitenland, althans bij mij niet.

hoedjeaf

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
gosternokke
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Antwoord #44 Gepost op: 31 Augustus 2011, 17:41:56 »

Men is door de overheid verplicht naar de herkomst van het geld te vragen in het kader van tegengaan van witwasssen van geld en dergelijke.   PNB bank heeft een tijdje ook nog een vestiging in het groothandelsgebouw gehad  in Rotterdam en daar moet je ook altijd het bonnentje laten zien waar je het geld had gepind.   PCI bank in Rotterdam is destijds zijn vergunning kwijtgeraakt wegens het massaal verzenden van crimineel geld naar  smiley-philippines zonder dat er ooit naar de herkomst van het geld werd gevraagd.  Surichange wil dus gewoon de herkomst van het geld weten zodat men later niet beschuldigd kan worden mee te werken an witwas praktijken en vervolgens dan hun vergunning kwijtraken.
Johan En Elvie
www.balikbayan.be
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=100001125208652
« Antwoord #45 Gepost op: 31 Augustus 2011, 18:20:13 »

Bij mij zou het alvast niet witwassen zijn, ik zoek een goede manier om regelmatig het geld over te maken naar mijn forwarder voor mijn balikbayan dozen dus dit geld is gekend vanwaar het komt en betaal daar ook meer dan genoeg belastingen op.
Maar suri change kan ik niet contacteren en zal het voorlopig dan maar doen via LCC in de asian food store Gemrin in Aalst.
Maar we zoeken verder

Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omhoog
  Print  

Ga naar: