Ik vertrek op 20 juni voor de eerste maal naar de filipijnen om er nu voor de eerste keer mijn toekomstige schoonfamilie te ontmoeten

Na enkele dagen bij hen gaan mijn vriending en ik dan naar bohol voor 4 dagen.......
We zouden verblijven in de 'isis bungalows' voor twee nachten en dan 1 nachtje in het dure amorita resort.Waarom niet drie nachten daar ? Wel,de eerste twee dagen willen we echt uitstappen doen en vanalles gaan bezichtigen en dan vindt ik het echt te gek om zoveel per nacht te betalen als je enkel maar het bed en de douche gebruikt

Iemand een idee of die isis bungalows goed zijn ? Scoren niet slecht op tripadvisor in ieder geval.....
Welke dingen moeten we zeker gezien hebben op bohol

Ik zou in ieder geval eens die tarsier aapjes willen zien.Ik las ook iets over dolphin watching,maar is dit een touristtrap of valt er echt wel iets te zien van dolfijnen ?
We zouden in ieder geval ook willen snorkelen,iemand goeie plaatsen of adressen van waar we moeten zijn om knappe koraalriffen te zien ginds ?
Mijn vriendin dacht van zo'n lokale gids te huren met auto voor twee dagen,bleek goedkoop te zijn en op een bepaald forum sprak iemand vol lof over deze persoon

.
Enfin,laat de meningen maar komen ;-)
Alvast bedankt iedereen :-)
Hey dreamer, dat Isis resort ziet er geweldig uit, tis mij een raadsel waarom ge naar dat dure Amorita resort gaat, wat een prijzen ... 4 keer zo duur, wil je indruk maken misschien?
Hoeveel vraagt die lokale gids met auto voor twee dagen??? Ben benieuwd

Ikzelf ben er ook heel effe geweest, maar heb er niet zoveel uitgespookt, ale toch niet veel gaan bezichtigen, de aapjes uiteraard wel, zijn zo schattig ... maar was best wel een touristtrap, was aan een rivier, de naam ontgaat mij, en daar boden ze dan ook een tripje naar de falls aan, dat was pas echt een touristrap; maar het was wel gezellig

Je zou ook nog de chocolate hills kunnen doen.