Spoon, om eerlijk te zijn schat ik je niet ouder dan 'n jaar of 25. Waarom dan niet proberen 'n relatie op te bouwen in je omgeving

. Waarom zo vastgespijkert aan Filipina's ?? Om 'n goede relatie aan te gaan met iemand uit die cultuur ( want 'n "eerlijke" vinden is EEN, maar om er nog eens mee samen te leven is TWEE ) mis je volgens mij toch 'n hoop levenservaring, inlevingsvermogen etc. etc. Sorry dat ik het zeg. Nu heb je mazzel dat 'n vriend van je vader je gered heeft. Volgende keer hang je en dan is het WEER tranen met tuiten en de Filippijnen in het algemeen krijgen WEER de schuld.
Even rechtzetten dat ik 33 ben hoor

Tranen laat ik niet veel meer hoor, zal ik zeker niet doen want je wordt harder en sterker iedere keer je een ervaring opdoet in het leven.
En nee, de vriend van pa heeft me niet gered. We zijn er met zovelen ingetuimeld want allemaal veronderstelden we dat ze een heel goed persoon was en heel eerlijk. Zo dacht ik erover, de vriend van pa en ook zijn vrouw. Zelfs in de geburen kreeg ik te horen dat het de beste familie van de straat was.
De vrouw van pa zijn vriend woonde in dezelfde straat en zei me ook dat het een heel goede familie was, zo heb ik haar ook altijd ervaren als eerlijk.
Zo zie je maar dat je nooit iemand kan kennen.
Mss heb ik het ondanks haar een klein jaar te kennen nog te snel aangepakt om haar te ontmoeten en had mss beter een paar maanden gewacht en dan had ik ook vernomen dat ze zwanger zou zij zonder mijn tijd en geld daar te verdoen!
Dat ze maar twee maal in de maand met me chatte vond ik echt normaal, als je anderhalf uur moet rijden om een internetcafe te bereiken en dan nog het risico lopen op een stroompanne... Dan weer anderhalf uur naar huis. Het waren wel degelijk arme mensen, dat weet ik heel zeker.
Samar is naar verluid het armste eiland van de Filippijnen.
De Filipino die haar heeft zwanger gemaakt liet al meteen horen van de baby te aborteren dus daar hoefde ze al zeker niet op te rekenen.
Wat betekent "Bakla" en "maherap maherap, sarap sarap"?
Bedankt voor de reacties en ik ben er zeker van overtuigd dat er heel goede Filipino's zijn!