Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 10:08:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 59 dagen visum  (gelezen 835 keer)
A A A A
boldy
een trotse filantroop
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

life's to short to be an asshole

« Antwoord #30 Gepost op: 5 September 2011, 20:57:56 »

daar had ik nog niet over naged8 nee wist ook niet dat het daar ook kon . dat scheelt me zoiezo tijd en geld vergeleken dat ik naar den haag zou gaan . bedankt voor de tip  thumb

het leven is net een lul keihard en veel te kort
bruno13
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

unomichelle

« Antwoord #31 Gepost op: 7 September 2011, 12:40:46 »

ik ga nu voor 4 weken
dus langer dan 21 dagen
haal mijn visa in deurne  belgie en opgelost geen probleem en gerust vertrekken
kristof19
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #32 Gepost op: 7 September 2011, 20:58:50 »

Ik ben in het verleden ook reeds bij PvB geweest en mijn visum verkregen op zaterdag in een kwartiertje. Echter ook voor mij is de verplaatsing ver naar Deurne want ik ben van West-Vlaanderen afkomstig.
Nu heb ik een ticketje op het oog voor januari 2012 maar helaas 22 dagen (de dag van aankomst niet meegeteld) en heb ik dus opnieuw een visum nodig.  stomstomstom
Echt een kutregel die 21 dagen. Voor mijn part mogen ze dan al voor de eerste dag een visum vragen.
Ik heb ergens gelezen dat een visumaanvraag  in Manila of Cebu soms wel heel lang kan duren wegens de vele buitenlanders met dezelfde missie en u gemakkelijk een halve dag kan kwijtspelen.
Echter in Cagayan de Oro (waar ik naartoe ga) kunt u het blijkbaar vlotjes verkrijgen tegen de normale prijs.
Ik ben nog in twijfel wat ik zal doen.....

Bulldozer
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #33 Gepost op: 8 September 2011, 01:08:54 »

Ik heb ergens gelezen dat een visumaanvraag  in Manila of Cebu soms wel heel lang kan duren wegens de vele buitenlanders met dezelfde missie en u gemakkelijk een halve dag kan kwijtspelen.
Hallo Kristof,

Bovenstaande is oude informatie. (voor Manilla, Cebu heb ik geen ervaring mee) Na inleveren van alle documenten hoef je maar een uur te wachten en kan je alles weer meenemen. Een paar jaar geleden duurde het inderdaad de hele dag.
Ketelbinkie
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #34 Gepost op: 8 September 2011, 12:52:17 »

Echter in Cagayan de Oro (waar ik naartoe ga) kunt u het blijkbaar vlotjes verkrijgen tegen de normale prijs.
In Cdo neemt het veelal een uurtje of meer in beslag. Houd er rekening mee dat je kleding geen teenslipper/korte broek/T-shirt is. Kleine kans dat ze je dan niet binnen laten. Heb in diverse cities al tig keer mijn visum verlengd en nog nooit anders als de normale prijs betaald. Gevallen van oplichting (lees opgevoerde prijs) is mij niet bekend.
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  

Ga naar: