Eerst en vooral heb ik me wél voorgesteld. Wat pseudoniemen betreft... Zijn "ladgar" en "amice" dan echte namen? Van Amice weet ik nu nog niet of hijzelf de lesgever is in Malate. Ik weet evenmin wie "ladgar" is. Hoe zou hij mij of ik hem moeten kennen? Het is hier duidelijk dat sommige mensen enkel de bedoeling hebben om een kwalitatief hoogstaande cursus aan concurrentiële prijzen te saboteren en alle middelen blijken daarvoor goed te zijn. Het is voor mij enkel belangrijk dat ik via dit forum informatie kan verstrekken over mijn cursussen. Meer niet.
lees dit nu pas.
Amice is al 10 jaar mijn forum naam op meerdere fora. Waar Ladgar op doelde dat de naam "bert van brussel" dus ook een psuedoniem is naast die van "dutch teacher" en dat u daar redenen voor heeft, en deze reden resulteert in ladgars stelling dat hij daarom de zus van zijn vrouw niet bij u op les zou doen.
Wat zou overigens het verschil zijn of ik wel of niet lesgever ben? Ik zal u maar vertellen dat ik dit niet ben, dan kunt u ook weer rustig slapen.
Alle middelen blijken u ook geheiligt want het zijn geen concurrerende prijzen die u hanteert maar dooddoeners.
Op een andere forum
http://www.theworldoffilipinas.com/forum/index.php?showtopic=12745 schrijft u het volgende:
Dutch Teacher
Group:Members
Texas Service Center
Posted 29 November 2011 - 07:04 AM
Prices with the Dutch Teacher
60 hours: 22500 pesos (basis course)
120 hours: 45000 pesos (this course prepares you for the exam in the Dutch Embassy - if the student is not yet enough prepared for the exam, an additional 10 (free) hours will be added!).
Watch for reviews in my website:
www.everyoneweb.com/dutch-in-manila.
Students pass the exam, even with a high score.
In de daarin vermelde tekst deelt u mede dat om het examen te behalen wel de 120 uren cursus gevolgt dient te worden.
Bij Roosloot kost de cursus ter behalen van het examen Php. 25000 aldus bent u:
A. niet goedkoper en
B. duurt de cursus langer dan bij uw competitor.
Hoezo "een kwalitatief hoogstaande cursus aan concurrentiële prijzen"?.

Een andere post van u op het bovenvermelde forum is inmiddels verwijderd wegens SPAM.
Dit topic gebruikt u vervolgens enkel en alleen om reklame te maken voor uw cursus, zoals u zelf toegeeft in bovenstaande quote welke ik in rood heb weergegeven.
Aldus kan ik tot geen andere conclusie komen dat u dit forum slechts en enkel gebruikt om reklame te maken.
Daarvoor heeft dit forum advertentie mogelijkheden, U helpt daarmee dit forum dan ook nog eens.