Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 10:31:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: zijn er opbergmogelijkheden voor overtollige bagage op MNL airport terminal 2?  (gelezen 207 keer)
A A A A
PHwaarde
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Gepost op: 3 Juli 2011, 12:37:01 »

Weet iemand of er opbergmogelijkheden voor overtollige bagage zijn op MNL airport terminal 2 (binnenlandse vluchten)? Op sommige binnenlandse vluchten mag namelijk maar max.10kg baggage mee worden genomen. Ik zou dan graag wat van mijn overgewicht willen opslaan in een kluis of iets dergelijks. Kan echter niets van informatie vinden over kluisjes of andere opslagmogelijkheden op/rond de luchthaven. Mijn laatste optie is om zolang iets bij een hotel in bewaring af te geven. Heb ik slechte ervaringen mee.
xav
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #1 Gepost op: 3 Juli 2011, 12:46:44 »

zelf heb ik nooit zo'n box nodig gehad... maar de prijs voor overgewicht is niet echt duur... bij cebu pacific is het 100P per kilo denk ik...

Kano
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Everything has beauty, but not everyone sees it

« Antwoord #2 Gepost op: 3 Juli 2011, 13:05:43 »

Weet het niet uit eigen ervaring, want heb deze niet nodig gehad maar hier staat dat in Terminal 2 opbergmogelijkheden zijn voor PAL passagiers:

http://www.philippines-travel-guide.com/domestic-airport-lockers-naia.html

Als ik dan lees over de kosten van de bagagekluisjes op Terminal 3 dan is dat bepaald niet goedkoop.

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: