Wij hadden niet echt een goedkoop bootje maar wel een tip: Neem geen paard en loop lekker naar boven. Alleen als je slecht ter been bent dan kan je het met paard doen maar anders is het zonde van je geld. Gewoon negeren die kinderen en ze geven halverwege op als ze door hebben dat je toch blijft lopen.
Ze doen net alsof het een hele klim is om hun paard te kunnen verhuren maar het is allemaal erg overdreven.
Nou wat deze tip betreft ben ik het niet eens met Madred. Ik zou niet graag in de tropische hitte naar boven willen lopen, ik heb als ik op vakantie ben geen zin om doorweekt van het zweet en doodmoe boven op die vulkaan aan te komen.
Tis bovendien een beetje lullig om geen paardje te nemen tegenover de bevolking die daar aan de voet van die vulkaan woont, het is tenslotte hun broodwinning.
Tis niet voor niks dat die kinderen je een heel eind blijven volgen als je geen paard neemt,die zien ook hun eventuele fooi aan hun neus voorbijgaan.
Mawibata, tis ook niet de bedoeling dat je uw hand door die tralies steekt, maar dat die kat zijn poot er niet door heen kan steken