Is het jullie eigenlijk wel bekend dat vissen sex hebben in water

Water waar wat wij gebruiken voor een bad !!! Of soms zelfs drinken.....
Zal het je nog erger vertellen Het water wat wij in Nederland drinken en voor het baden gebruiken komt meestal uit de Rijn Het open riool van Duitsland en alle vuiligheid van de industrie komt ook bij Lobith ons land binnen Dat maken wij een beetje schoon en komt dan hier uit de kraan gemengd met wat grondwater
Maar wat betreft hygiene is het op de Filipijnen net zo als hier De meeste zijn wel schoon op hun lichaam maar af en toe kom je een viespeuk tegen Wat betreft de hygiene op straat is het hier een stuk beter als daar maar vergis je niet want in de uitgaanscentra pist men als het donker is ook overal
Heb jaren vlakbij een busopstap van de disco gewoond en daar gebruikte ik altijd smorgens een gieter bleekwater voor de geur Totdat de politie het een keer te erg werd na veel gejank van de buurt en ze bonnen gingen schrijven Toen was het zo over.
Dat het hier veel schoner is komt denk ik door de opvoeding en het feit dat je je rommel meestal wel ergens in kan gooien En dat is daar niet want daar word alles wat los en vastzit vaak gestolen of simpel meegenomen En kinderen worden daar meestal groot gemaakt maar niet opgevoed
Een mooi voorbeeld van dat wij hier gewoon alles laten staan van iemand anders vind ik elke keer als ik met asawa wandel Zij snapt niet dat je van alles in je voortuin heb staan aan prularia en dat niet gestolen word En als we samen door het bos wandelen vind ze het nog steeds vreemd dat alle takken en zelfs hele stammen daar gewoon liggen en door niemand worden meegenomen (Its a pitty all that firewood nobody use it) Onze zorg voor dieren en de natuur waardeert ze erg maar kan nog steeds niet geheel begrijpen dat we dat doen

De Rijn komt nederland niet binnen bij Lobith maar bij Tolkamer. Lobith zelf ligt nl.niet eens aan de Rijn.
Dat wetende hebben ze in In de Liemers waar Tolkamer en Lobith deel van uit maken dan ook water van de montferlandse heuvels.

Vanmorgen nog stond n buurman tegen de poort te zeiken ondanks dat ze n CR in huis hebben e
Wat betekent CR?
Wellicht handig dit lijstje aan te vullen?
http://www.acronymfinder.com/CR.htmlCR=Comfort Room=Toilet
Hoewel in menige CR op de Filippijnen weinig Comfort te vinden is
Ik had natuurlijk al enig idee uit de kontekst, dat het toilet moest zijn, ik kon echter de letters CR niet plaatsen, waarvoor

Een lijst met filippijnse afkortingen hadden we al hier op het forum, dacht ik te menen.