Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 18:38:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6] 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Darko in the Philippines  (gelezen 1755 keer)
A A A A
Digos
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

Crash,boem,patat t'is wer van dat!!!!

« Antwoord #50 Gepost op: 20 December 2011, 00:43:02 »

Ja, toch wel.

Hij geeft inderdaad mooie resultaten voor zo'n klein toestel in zakformaat met verwisselbare lenzen.

link

Staat me ook wel aan.

daag

Rich
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

IEDERE DAG HEEFT EEN ANDERE NAAM

« Antwoord #51 Gepost op: 20 December 2011, 01:01:06 »

Sony NEX-3

Richtprijs: € 530-600 (incl. 18-55mm lens)
    Type:

De Sony NEX-3 is een kleine en compacte camera met verwisselbare lenzen, maar zonder spiegel.

http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/cameras-en-foto/digitale-cameras/642575/sony-nex3/in-de-praktijk

Rich
Rich
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

IEDERE DAG HEEFT EEN ANDERE NAAM

« Antwoord #52 Gepost op: 20 December 2011, 01:04:14 »

Sony bracht begin juni de NEX-3 en NEX-5 op de markt, kleine camera’s met verwisselbare lenzen, maar zonder spiegel. Daarmee haakt Sony in op de trend die is ingezet door Panasonic met de Panasonic G1 en Gf1. Ook Samsung en Olympus hebben inmiddels compacte camera’s met de kwaliteiten van een spiegelreflexcamera.

http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/cameras-en-foto/digitale-cameras/642575/sony-nex3/in-de-praktijk

Rich
Kano
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Everything has beauty, but not everyone sees it

« Antwoord #53 Gepost op: 20 December 2011, 10:51:38 »

De Sony nex3 is toch geen spi,egelreflexcamera? 

Je hebt gelijk Rich, het is geen DSLR, wel is het formaat van de sensor gelijk aan de DSLRs namelijk APS-C

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Luc
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #54 Gepost op: 20 December 2011, 14:49:36 »

Nex is een fijne camera voor op vakantie. Batterijen zijn wel snel leeg.

Dslr werkt wel nog altijd een stuk sneller.

“There’s a sucker born every minute!” only now they found the internet.
Darko69
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

deserteagle47@hotmail.com
« Antwoord #55 Gepost op: 15 Mei 2012, 12:20:10 »

Nex is een fijne camera voor op vakantie. Batterijen zijn wel snel leeg.

Dslr werkt wel nog altijd een stuk sneller.

Heb 2 extra batterijen gekocht op de site dealextreme.com voor 12 dollar de stuk. Verbazingwekkend genoeg houden deze batts het goed vol en zijn vergelijkbaar met de originele van sony. De vraag is alleen hoelang blijven ze deze capaciteit behouden. Ben erg blij met mijn nex-3 cameraatje en heb veel mooie plaatjes geschoten in de andere landen naast phils.

Darko69
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #56 Gepost op: 15 Mei 2012, 12:26:42 »

Ben trouwens weer terug in de Filipijnen(Cebu city, Colon, wat een buurt zeg, haha) en ga morgen naar Cagayan del oro. Vanuit daar wil ik graag naar Camiguin, Surigao, Bucas grande island, Enchanted river, Tinuay an falls, Samal island/pearl farm(weet alleen nog niet of dit een goed idee is qua veiligheid), Davao city en Korondal city(vriendin opzoeken die ik nog van boracay ken).

Dit is tenminste de planning en ga vanavond mezelf verrijken aan info over het bereizen van deze route en wat het handigst is uiteraard. Tips zijn meer dan welkom, misschien zelfs een plaats die aangeraden kan worden onderweg van deze route. Keep on traveling! happy

btw, wist niet dat de Filipijnen zoveel te bieden heeft. Je kunt hier werkelijk waar makkelijk een heel jaar rondreizen. Als je dit vergelijkt met landen zoals Thailand, Cambodja, Laos of Vietnam dan. Al zijn deze landen wel een stuk makkelijker te bereizen.
Baliw-katok
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

be yourself and respect the other

« Antwoord #57 Gepost op: 15 Mei 2012, 13:03:24 »

Samal island/pearl farm(weet alleen nog niet of dit een goed idee is qua veiligheid)

Forumlid Pieter-Jan heeft een resort op Samal Island.

Digos
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Crash,boem,patat t'is wer van dat!!!!

« Antwoord #58 Gepost op: 15 Mei 2012, 13:49:54 »

Samal Island is helemaal geen probleem hoor, ik kom er twee maal per jaar en verblijf dan altijd bij Pieter-Jan www.samalislandhuts.ph

Een aanrader.....

Wat betreft veiligheid zou ik me meer zorgen maken over je bezoekje in Korondal City, in dat gebied begeef je je wel in het hol van de leeuw.  benweg

Darko69
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #59 Gepost op: 15 Mei 2012, 16:51:11 »

Samal Island is helemaal geen probleem hoor, ik kom er twee maal per jaar en verblijf dan altijd bij Pieter-Jan www.samalislandhuts.ph

Een aanrader.....

Wat betreft veiligheid zou ik me meer zorgen maken over je bezoekje in Korondal City, in dat gebied begeef je je wel in het hol van de leeuw.  benweg

Thanks! De site en kamers zien er goed uit, en ook nog eens betaalbaar. Zal dit zeker in mijn overweging meenemen. Misschien moet ik me maar laten ophalen vanuit Davao city, anders gewoon niet naar koronadal city gaan. Schijnt toch niet heel erg bijzonder te zijn.
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6] 7   Omhoog
  Print  

Ga naar: