Mijn (Belgische) vrouw heeft me afgelopen zomer voor de tweede keer bedrogen (zes jaar geleden heb ik het haar nog vergeven) en dus zal ik tegen februari/maart gescheiden zijn. Ik heb nooit een andere vrouw gehad (in alle betekenissen) en wil eigenlijk ook enkel iemand om m'n ganse leven mee te delen. Omdat bovenstaand bedrog m'n geloof in de Westerse vrouw totaal heeft gekelderd en bijna alle Westerse vrouwen die nog interesse in een 40-jarige hebben er zelf toch ook al wat afgeleefd uitzien, kwam ik hier terecht. Ik heb op Tagged al wat meisjes tussen de 18 en 25 bekeken en er zitten daar toch echt wel schoontjes tussen, maar ...
Ik las in andere topics hier ook dat er veel bedrog is en vraag me dan ook af of ik kans maak om daar een levenspartner te vinden, aangezien ik toch wel wat eisen en beperkingen heb:
- ik ben 40
- ik heb een zoon van 8 die 50% bij mij zal zijn
- ik kan geen kinderen meer krijgen
- ik eis een huwelijkscontract/prenupt, zodat ik niet nog eens de helft van m'n bezit kwijtspeel als het verkeerd loopt
- ik zoek een knappe meid (allez, in mijn ogen moet ze knap zijn)
- liefst een maagd (zelf ben ik op m'n ex-vrouw na immers ook nog "blank" - jaja, lach maar)
- ze moet trouw zijn!!!
- liefst doet ze het huishouden (buitenshuis werken hoeft ze niet) en mij onderhouden ...
Vraag ik teveel? Is dit hopeloos? Hoe vind ik zo'n vrouw? Help, please!
Thanks,
MrK
:welcome:misterke, ik vraag mij af of jij hier wel op het goede forum zit? als ik het bovenstaande zo lees ben je denk ik beter uit op een turks forum.
als een meisje aan al die voorwaarden moet voldoen , dan moet je bij de kraamafdeling van één of ander ziekenhuis zijn , daar vind je denk ik nog maagdjes , die je dan zelf volgens je wensen moet opvoeden .
je vraag is of je een kans maakt?. wel ik denk het niet . het is zo ongeveer het zelfde als met de lotto mee spelen .
maar goed, je mag van mij idialen hebben hoor. niets mis mee.
vraagje , was je x vrouw ook zo knap? . moet haast wel anders zit er geen andere man op te drukken , zul je dan zo,n fout nog een maal maken?.
ik wil je niet beledigen hoor , maar ik denk dat jij je idialen een tikje bij moet stellen .[of een tikje meer]
in ieder geval wens ik je succes naar je zoektocht , mocht je toch zo,n meisje vinden ? vraag even of ze misschien ook een zusje heeft , jens zoekt ook nog zo iets.