hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar maand een filippijnse leren kennen via internet. Na een paar dagen mailen en chatten via yahoo messenger wou ze me bellen omdat ze haar hart moest ventileren.
Ze had me dan gebeld, van dat moment wist ik dat zij de ware is voor mij. Sinds dat moment praten we elke dag 2-3u en op maandag en dinsdag komt er daar 5-6u bij omdat dinsdag haar vrije dag is. Ze heeft nog nooit om geld gevraagd, ze verdient goed hare boterham.
Het voelt dat ik haar al 10 jaar ken. Ik voel dat dit genuine is, geen gold digger. Tijdens haar werk stuurt ze berichtjes via haar gsm naar mij. Het 4u tijdsverschil valt goed mee.
Ze is de oudste vh gezin, zij 32 in januari ik 29 morgen. Ik ontmoet haar half februari in thailand. Ze betaalt dan zelf haar vlucht van male naar bangkok en van bangkok naar waar we dan naartoe reizen, ze betaalt mee in onze hotelkamer.
We weten al veel over elkaar, wat we willen qua familie en loopbaan. Ze weet dat ik een bachelor ga beginnen volgend academie jaar. Ze zegt ook als ik dat wil doen, ik het kan doen. Dankzij haar ben ik meer relaxt, heel happy door t leven gaan.
Als onze thaise vakantie goed is, dan nodig ik haar uit in belgië voor haar jaarlijks verlof. Dwz 25 dgn nog eens samen.
Denk dat zij een blijver is.
Nou, dan heb jij geluk, zij is rijk ( maar hopen dat het waar is!). En als het zo is, geniet ervan,,,,,,het kan zo afgelopen zijn,,,, zij heeft je trouwens niet nodig om te overleven.