Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
24 Mei 2012, 23:48:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Elektrische boiler(heater)  (gelezen 1260 keer)
A A A A
huzzie
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #40 Gepost op: 10 Januari 2012, 23:43:16 »

Merci mannen voor alle info.
Kga der nog eens ernstig over nadenken maar idd. als het ooit brandt in mijn huis dan zal de brandverzekering op hun achterste poten staan en dat is het nu ook niet waard.
Maar mijn  probleem blijft dat ik die douche zeer onregelmatig gebruik en het enigszins vervelend vind om in tijden van crisis denk de huidige elektrische spaarboiler telkens te laten opwarmen.
Zal maar koud water nemen zekers...

Huzzie

By the way: niemand in Angeles of Coron in de periode van 17 jan tot 07 feb?

daag
Ifugao
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Australia Australia

« Antwoord #41 Gepost op: 11 Januari 2012, 11:27:04 »

Mischien een gekke vraag, maar heb je geen aardgas bij jullie? (het ging toch om Belgie heb ik goed begrepen?) Een gas-geiser gebruikt slechts energie als je hem gebruikt, is ook goedkoper dan stroom. 
bananacreek
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #42 Gepost op: 11 Januari 2012, 14:39:26 »

Merci mannen voor alle info.
Kga der nog eens ernstig over nadenken maar idd. als het ooit brandt in mijn huis dan zal de brandverzekering op hun achterste poten staan en dat is het nu ook niet waard.
Maar mijn  probleem blijft dat ik die douche zeer onregelmatig gebruik en het enigszins vervelend vind om in tijden van crisis denk de huidige elektrische spaarboiler telkens te laten opwarmen.
Zal maar koud water nemen zekers...

Huzzie

By the way: niemand in Angeles of Coron in de periode van 17 jan tot 07 feb?

daag

Brandverzekering op de  smiley-philippines.....komt maar weinig (ook vele zaken hebben niet eens een brandverzekering) voor en kost een hoop geld..... jajaja jajaja

Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omhoog
  Print  

Ga naar: