Persoonlijk zou ik eerder een film over Pinay maken.
Ik denk dan dat het niet de moeite waard is om een forum als deze ermee te belasten, immers zijn er al meer dan 20000 Filipina's in nederland,waarnaast ook nog n beroep gedaan kan worden op belgie.
20.000 Filippijnse vrouwen waar je geen bal aan hebt. Euh, dit krijgt nu een dubbele betekenis,

oeps!

Als het script vraagt om een Filippijnse man en je verandert het geslacht of de origine dan klopt de hele verhaallijn niet meer. Gezien de Filippijnse mannen wat dunner gezaaid zijn in Nederland en omstreken dan is het hier mogelijk een startpunt.
Is dit dezelfde reeks als die waarin het volgende filmpje voorkwam?
Een vrouw doet haar rijexamen. De instructeur/examinator doet de domste dingen: o.a. laat ie een bierblikje vallen wat onder het rempedaal terecht komt, belt ie schreeuwend naar huis via zijn mobiel en stuurt de vrouw tegen de richting in om bij hem thuis voor de deur te stoppen. Echter dat loopt slecht af want even later rent hij naar de wagen omdat zijn vrouw hem achterna zit met een knuppel. Even later komt de wagen krakend het terrein op en begeeft het. Onthutst vragen de vriendinnen: "En?" -"Ik ben geslaagd en hij werd geslagen."