Hey mensen,
ik ben nieuw hier omdat ik de laatste tijd in contact ben gekomen met vrouwen van de filipijnen ^^
via Dateinasia.com aangezien ik niet van de domste ben en wel wat mensen kennis heb heb ik naar mijn mening toch enkele seriueze vrouwen ontmoet.
ok ik weet wel dat ze opzoek zijn naar een ticket out of phili of iemand die hun kan ondersteunen met geld of een visa, die vrouwen worden toch op de testbank gelegt en het word meestal wel snel duidelijk waar ze naar opzoek zijn dat ze weg willen uit hun landje daar kan ik mee leven maar dat ze je willen in claimen en zo snel mogelijk jou BF willen noemen wel ja dan weet je al wel hoe de zaken ervoor staan en ja misschien mis ik toch wel een paar dingen dus tips over deze vrouwen zijn ook nog welkom.
waarom ik voor een assiaatische vrouw ga ga ik hier niet uitleggen ik denk wel dat dit ondertussen wel duidelijk is waarom een blanke man een vrouw van ginder wilt nemen.
anyway
aangezien ik totaal nieuw ben aan deze cultuur had ik toch wel een heleboel vragen.
ik heb al veel opzoek werk gedaan op dit forum maar het is echt teveel opzoek werk toch zeker als je prepaired wil zijn
nu ben ik al teweten gekomen dat de cultuur daar wel een beetje raar is

je moet voor vele dingen oppassen als blanke of je bent de kortste keer een slachtoffer van diefstal, oplichterij, en what nog allemaal
nu wilde ik de dames in kwestie toch wel is een bezoekje gaan brengen om te kijken hoe ze in het echte leven zullen mee of tegen vallen.
ik zal alleen reizen wat misschien niet echt slim is als je dit voor de eerste keer doet dus graag tips hier over zijn welkom
de vrouwen wonen allemaal in cebu nu had ik ook graag oedkope manieren gevonden om daar te geraken en te verblijven
hoe kan ik me het beste verplaatsen eens ik ginder ben?
hoe behandel ik de dames en de mensn daar het beste.
waar moet ik opletten als blanke zijde en in omgang met de cultuur.
dus alle tips en weetjes die jullie kwijt willen mogen jullie naar me toe gooien.
en iig al bedankt voor jullie tijd
help een mede blanke zich voortebereiden op het philippines adventure