In december 2007 via Cherry Blossom (datingsite, ik geloof dat ik 23.95 USD per maand betaalde, voor haar was het gratis) Puur toeval, want ik had net een relatie achter de rug, ook met een exotische schoonheid, en ik zocht terug iemand met eerder donkere huidskleur. Ik klikte op haar foto, ze was toen on line, en we hadden onze eerste chat, en het klikte gewoon.... In september 2008 ben ik dan voor het eerst naar

gegaan, een abslote cultuurschok, en het klikte nog steeds met Janice. We zijn blijven chatten en bellen, en vorige december ben ik teruggegaan, en het was precies als thuiskomen, en nu klikt het pas echt met Janice: ik hou van haar vanuit het diepste van mijn hart, en ik weet dat ze hetzelfde voelt, cultuurschok is er niet echt meer, we weten dat onze cultuur verschilt, en praten erover telkens als er zich een klein of groot conflict voordoet. Zo leren we mekaar beter en beter kennen, en ik heb er het grootste vertrouwen in dat onze liefde voor altijd is, en Cebu mijn thuis wordt, bij mijn asawa en onze kindjes....