Clown Jiggy, ook de plezantste thuis zeker?
Als jij me zou moeten helpen dan kan ik erin komen dat het niet inorde gaat komen.
Je fixeerd je te hard op de 4 filippinas man.
uit deze vier vrouwen zal er eentje zijn waar ik voor zal kiezen maar dit blijk je niet te verstaan, of is het gewoon pure jaloezie die je uit in je sarcasme misschien?
Begrijpend lezen is dus ook niet jou sterkste kant want dit is al is uitgelegd in een ander topic waar jij het toen ook niet kon laten om iedereen te laten zien hoe goed je wel bent met zulke opmerkingen te geven

maar ok al vind ik ze zelf wel grappig omdat zo'n "begaafde" man het toch niet kan laten om zo kinderachtig uit de hoek tekomen, respect moet je verdienen wat jij dus van mij niet zal krijgen en wat ik van jou zeker niet wil

dus aub stop gewoon met onnuttige info te plaatsen ook al maakt het je gelukkig om mensen zo te behandelen, doe het aub dan in andere topics niet meer in de mijne want daar heb ik geen fuck aan en ieder ander op dit forum nog minder.
En Beste Clown Jiggy...Don't get confused between my personality and my attitude.
My personality is who i am, but my attitude depends on who U are. 
Nu, dit terzijde...
Aan al de andere die de tijd en de wil hebben getoond om me toch op het juiste spoor te krijgen, mijn oprechte dankbaarheid hiervoor.
ik ben er nog nooit aan toe geweest om een visum aan tevragen, laat staan dat ik weet hoe dit allemaal inelkaar zit.
Dat er een visum moest geregeld worden dat wist ik wel maar dat het zo moeilijk was om iemand van deze wereld bol naar België op bezoek te laten komen voor minder dan een maand dat wist ik niet en dat er zoveel verschillende visums waren wist ik ook niet.
Maar goed, ik begin het te snappen nu, het is een hele nest om dit allemaal te regelen en hier gaat wel wat tijd in kruipen.
Misschien toch nog 1 vraagje over die verzekering, deze vraag je aan waar?
op een gewoon verzekeringskantoor?
Bedankt aan al die de moeite en tijd hebben genomen om me hier in verder te helpen.
Man man.... Ik krijg medelijden met jou...
Respect moet je inderdaad verdienen. En dt jij me als een clown bestempelt.. is een compliment, want jij maakt er echt een circus van ! Ik heb me dus heel goed aangepast ...
Men oogst wat men zaait : "zever,....klote"... als antwoord op mensen die je op het juiste spoor willen zetten..
Wie me beetje kent hier op het forum weet dat ik niet de flauwe plezante uithang..
En.. begrijpend lezen.... daar was ik zeer goed in in mijn schooltijd.
Il wil nu niet te pocherig doen, maar... samen met mijn vriendin slaagde ik erin voor haar een dossier FRIENDS VISIT VISUM samen te stellen dat van de eerste keer werd goedgekeurd..
Iets wat men mij toen hier op het forum als quasi onmogelijk te verkrijgen liet lijken. Dus in de puur hypotetische zin : ik zou je zeker kunnen helpen, want mijn vriendin en ik hebben reeds 4x met succes zo'n visumaanvraag doorworsteld, vorige week nog in amper 1 week , tot spijt van wie het benijdt... Dus van mijn kant zeker geen jaloezie naar jou toe.
Ja...
"My personality is who i am, but my attitude depends on who U are."Mooie spreuk.. zal ik onthouden... Zo heb ik me inderdaad tegenover jou opgesteld, nadat je zowat begon te schreeuwen, schelden (zever,... enz.)
deze is dan weer voor jou :
"YOU NEVER HAVE A SECOND CHANCE FOR A FIRST IMPRESSION" !Onthou dit goed ! Naar mij toe of de forumleden hier is het niet belangrijk hoe jij je eerste indruk hier hebt achtergelaten,
doch... in contact met "de overheid", in casu de ambassade, raad ik je toch een andere "attitude" aan....
Doch welgemeen.. succes gewenst !
Laat ons zeker weten hoe het is verlopen, wij zijn allen benieuwd naar nieuwe ervaringen op dat vlak ! ...