Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
11 Februari 2012, 01:03:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ECO park  (gelezen 906 keer)
A A A A
Fail_over
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

http://www.facebook.com/twiindesign
« Antwoord #10 Gepost op: 3 November 2009, 23:58:04 »

@ innka3

Nou......zo ver waren we ook wel mee als  belgiesmiley

Het ging er maar over dat er niet veel geweld geweest kan zijn hier (veel in korte tijd op zen  nederlandsevlag ) want er is hier geen topic "café".

Blijkbaar is het voor sommige moeilijk om het breigaren uit elkaar te kunnen houden.

Citaat
Wel zeker dat jij in dit forum bezig bent ? 

Dit is misschien wel een goed punt voor sommige om aandacht aan te besteden......juist om misverstanden te voorkomen.

Afro

PS: We kunnen uit jouw profiel ook niet uitmaken of je  belgiesmiley  of  nederlandsevlag bent.

Ja, ja. Sorry. T was just copy and paste.
Tis erg genoeg om met een jetlag de forums uitelkaar te houden.
En toch jullie tevreden te houden met up to date picts en reisverslagen.
Niet voorbij gaan aan de ecsentie huh!
Digos
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Crash,boem,patat t'is wer van dat!!!!

« Antwoord #11 Gepost op: 4 November 2009, 00:29:31 »

No problema.

De essentie hadden we wel begrepen fail over, maar misschien niet iedereen.

Een joke lang....... een grap, zinsspeling moet kunnen in mate en houd iedereen "awake".

Eigenlijk.....feitelijk ben ik zeer jaloers dat jij weer in de phils zit  moord

harenuittrekkenpg2 en ik trek nu men weinige haren die ik nog bezit ook uit  lachen

Afro

Pluk de dag :-)
opinie
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #12 Gepost op: 4 November 2009, 00:54:32 »

Ik ben ook wel eens in Frankrijk op vakantie geweest, waar je met je bermuda zwembroek uit het water gefloten werd omdat er alleen een ballenknijper zwembroek getollereerd werd.  ikkeniebegrijp

Dat mysterie kan ik lossen! Het is eigenlijk heel simpel.
Die zwembermuda's hebben vaak een elastiek aan de knieën. Zand komt onderin en spoelt uit in het zwembad. Maar vooral ze werken als waterzakken en door de warmte is er vaak een watergebrek in die streken. Wanneer men uit het zwembad komt, wordt een redelijke hoeveelheid op de warme terassen gedumpt en verdampt. Eén zwembermuda is niet veel maar vermenigvuldig dat met het aantal mensen en het aantal keren dat elk uit het zwembad komt en het wordt een flinke plas die verdampt.

Als je een speedo niets vindt, kun je toch au naturel?  eek lachen

Maar met burka te water is ook weer het andere uiterste. Je gaat ook niet zwemmen met rubber laarzen aan. Toch?

Waar trek je de grens? Als boerka's laarzen zijn dan kan je T-shirt en broeken vergelijken met schoenen. Zwemt men toch ook niet mee.

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: