Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
10 Februari 2012, 23:22:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: grond kopen in Cebu  (gelezen 3276 keer)
A A A A
opinie
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #30 Gepost op: 18 Mei 2009, 11:42:50 »

heel veel banken hebben hun eigen lijst met foreclosed properties. Dus je moet alle banken langs die dit aanbieden.
Ikzelf heb 6mnd intensief lopen zoeken voordat ik iets kocht. Maar het resultaat mag er zijn.

" marktonderzoek, marketing en strategie" dus? mad1 grapje!  lachen

Maar serieus nu: het is inderdaad een idee voor wie verblijf in de  smiley-philippines zoekt. Natuurlijk eerst kijken waar het ligt. Als je het wil na een kleine renovatie herverkopen ben je niet veel aan een mooi huis in een mindere buurt. Dan vermoed ik dat een huis met onderhoudskosten (geen zware mankementen!) in een "nette" buurt met relatief weinig kosten een meerprijs kan opbrengen.

Ook zal men best voor de financiëring een geldreserve aanspreken die een tijdje onbereikbaar mag zijn.

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus
Luc
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #31 Gepost op: 18 Mei 2009, 11:56:44 »

Toevallig kreeg ik gisteren weer een aabieding Smiley

Een beach lot in Bilwang, Albuara, Leyte.

1,789 sq.m. beachfront 61 meters long. 5 miljoen pesos. Er staat een cottage op het stuk grond + nog wat extra's.

Oorspronkelijk van een Zwitser die dat heeft verkocht aan zijn Filipino buren die dat nu weer willen verkopen. Die Zwitser zal dat wel verkocht hebben voor een pak minder.

Voor wie wat foto's wil zien heb ik er een paar ge-upload. Heb je een idee wat het is. Ik verdien er niks aan en ik heb de lotto nog niet gewonnen om het zelf te kopen.

http://home.scarlet.be/~lm084054/albuera/

“There’s a sucker born every minute!” only now they found the internet.
Lenn
Forumlid
*

« Antwoord #32 Gepost op: 18 Mei 2009, 12:40:19 »

Maar ik wil het helemaal niet verkopen.Ik woon hier uitstekend.
Bij evt. verkoop heb ik winst maar dan moet ik wel weer wat anders hebben.
Bij mijn binnenkomst in de ph had ik eerst een appartemantje gehuurd voor een jr. en toen goed rondgekeken.

opinie
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #33 Gepost op: 18 Mei 2009, 15:15:55 »

O, dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen.

Ik veronderstelde dat het om een tweede woonst ging.

In de zoektocht naar een geschikte locatie om te wonen dient wat tijd te kruipen. Haast en spoed is zelden goed en het is niet dat het maar een pan spek en eieren kost.

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  

Ga naar: