Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

Voshaar Schuttingen
Filippijnen forum
10 September 2010, 22:32:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: huis te koop in Tacloban (Leyte)  (gelezen 428 keer)
A A A A
Baliw-katok
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

You ain't got a hold on me

« Gepost op: 23 November 2009, 00:57:48 »

huis te koop in Tacloban (Leyte)

link Kapaza

Be yourself and respect the other !
Kano
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Everything has beauty, but not everyone sees it

« Antwoord #1 Gepost op: 23 November 2009, 02:30:19 »

Mmm, dat is een stevige prijs Php 8 625 000, maar weet natuurlijk niet hoeveel grond erbij zit.  weetikniet

Valt mij wel op,  dat bij deze en andere advertenties in Kapaza niet wordt vermeld dat alleen Filipino's grondeigenaar kunnen zijn.

Mawibata
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Mawibata
« Antwoord #2 Gepost op: 23 November 2009, 09:05:41 »

Voor die prijs had er wel en foto bij gemogen.    jajaja

Roland
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

Vooruit met de geit een biertje op zijn tijd!

« Antwoord #3 Gepost op: 23 November 2009, 09:34:38 »

Voor mij verkeerde hoek van het land.....heb al een huis ( in de familie  lachen ).......en veel te duur!

Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!
Kevin
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #4 Gepost op: 23 November 2009, 17:53:21 »

Inderdaad... Veeeeel te duur!! Voor minder laat je al een nieuw huis neerzetten...

Being poor is a punishment for a crime you didn't commit...
opinie
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #5 Gepost op: 23 November 2009, 21:24:33 »

Valt mij wel op,  dat bij deze en andere advertenties in Kapaza niet wordt vermeld dat alleen Filipino's grondeigenaar kunnen zijn.

Dat is meestal zo bij advertenties van onroerend goed in landen waar je niets kan bezitten. Men vermeldt liever niet de negetieve punten in een advertentie.

Ik heb al ooit prijzen van 12 à 15 miljoen peso gezien. Vraagprijs dan, vragen kun je zoveel je wil maar krijgen dat is wat anders.

Het huis naast mijn schoonmoeder staat al een tijdje te koop voor 1 miljoen, daarna 800.000 nu was er een kandidaat aan 500.000 maar ze willen niet onder de 700.000
Het is een huis met twee verdiepingen in het centrum, gewapend beton, 50 meter van het strand, goede en verharde parkeerruimte op het perceel. Hoe langer het duurt om te verkopen, hoe beter voor mijn oudste zwager want het is eigendom van familie van zijn vrouw en ze mogen er gratis wonen als house-sitters.

Ik vraag me af waarom het verkocht wordt! Bouwjaar 2008 en in 2009 te koop.  ikkeniebegrijp Ziekte, ruzie, scheiding?
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: