Yvon Jaspers zoekt verliefde stellen voor derde serie 'KRO's Liefs Uit...'

Gestart door Kano, woensdag 24 oktober 2012, 02:55:06

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Yvon Jaspers zoekt verliefde stellen voor derde serie 'KRO's Liefs Uit...'

    Heb jij een serieuze buitenlandse liefde en staan jullie op het punt samen een toekomst op te bouwen in Nederland? Meld je dan nu aan!
    Yvon Japsers zoekt namelijk verliefde stellen voor een nieuwe serie van KRO's Liefs Uit...

    'KRO's Liefs Uit..' gaat over mensen die alles over hebben voor hun grote buitenlandse liefde en deze dolgraag op korte termijn willen verwelkomen in Nederland, voor langere tijd of misschien wel voorgoed! In 'KRO's Liefs Uit...' worden een aantal Nederlanders met hun buitenlandse partner gedurende een langere periode gevolgd. Het programma laat zien dat liefde over alle grenzen gaat en geen rekening houdt met geloof of afkomst. Maar ook dat het niet altijd makkelijk is om als nieuwkomer in een totaal nieuwe omgeving je draai te vinden. Je een andere taal eigen te maken. Te moeten wennen aan andere gewoontes en gebruiken en een andere cultuur. Op zoek te gaan naar een nieuwe baan en je familie te moeten missen. Uiteraard komt in het programma ook aan de orde hoe het is voor diegene die hier al woont. Wat verandert er voor hen en begrijpt hun omgeving hun partnerkeuze? En hoe gaan de stellen om met de vooroordelen en de bureaucratie waar ze mee te maken krijgen.

    Voor een nieuwe reeks van KRO's Liefs Uit... zoeken wij verliefde stellen met concrete toekomstplannen in Nederland. Graag komen we daarom in contact met mensen die op het punt staan/in de nabije toekomst samen met hun buitenlandse partner een toekomst op te bouwen in Nederland.
    Herkennen jullie je hierin? En lijkt het jullie leuk om bij deze spannende stap door de KRO gevolgd te worden?
    Mail dan jullie verhaal (incl. een paar foto's) naar: liefsuit@kro.nl of stuur jullie verhaal per reguliere post naar:
    KRO
    KRO's Liefs Uit
    t.a.v. de redactie
    Postbus 23000
    1202 EA Hilversum

    Vermeld altijd ook even een telefoonnummer zodat we snel contact met jullie op kunnen nemen.
    Willen jullie eerst meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via bovenstaand e-mailadres. Of bezoek onze website: www.liefsuit.kro.nl

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Quezonboy

Citaat van: Darko69 op woensdag 24 oktober 2012, 20:22:09
Mijn vriendin kijkt dit programma dus ook toen ik hier over vertelde. Haar leek het een prachtig idee om hier aan mee te doen. Alleen ben ik er niet van gecharmeerd om mijn prive leven zomaar op de Nederlandse buis te plempen. Al zou ik er wel veel minder moeite mee hebben als dit in  :smiley-philippines: op de TV zou komen. Helaas kijken mensen mij bedenkelijk aan als ik dan uiteindelijk vertel dat mijn vriendin uit de Filipijnen komt. No thanks Yvon!  :lachen:
Heeft ze jou dan persoonlijk gevraagd dan? :denk:

Fail_over

Citaat van: Darko69 op woensdag 24 oktober 2012, 20:22:09
niet van gecharmeerd om mijn privé leven zomaar op de Nederlandse buis te plempen.

Ik denk dat dit er velen van weerhoudt om het te doen. Hoewel het zou wel eens goed zijn om andere (positieve)verhalen op de buis te plaatsen.
Zodat ook diegene die enkel achter de geraniums zitten, en op hun vakantie niet verder komen dan de provincie camping een ander beeld krijgen van de mensen met een buitenlandse partner. Dat het niet enkel de Turken en Marokkanen betreft die om de 3 jaar een nieuwe bergzeug naar Nederland halen, om de andere te dumpen. Maar dat er ook mensen zijn die inderdaad zonder inachtneming van grens, afstand of geloof een relatie durven aan te gaan. Zonder dat zij zich bang laten maken door overheden die doormiddel van nieuwe en strengere regels de grenzen potdicht willen gooien.

Maar ja, ik ben bang dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren, ook niet met een programma als "Liefs uit...".

K zou wel eens een programma willen zien alla "Tros Radar", of "Breekijzer". En dat ze dan misstanden bij de IND en DVZ aanpakken. Dat lijkt me smullen op de buis!  :handenwrijven:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

O.B.Bommel

Nou jongens, forget de romantische beelden, als je echt denkt dat er een positief verhaal uitkomt ben je redelijk naief of het moet gesubsidieerd zijn door vluchtelingenwerk voor propagandadoeleinden.

Ik ken een geval waarbij mensen gevolgd werden in het kader van "ik vertrek". Die werd niet uitgezonden wegens te weinig trouble, niet goed voor de kijkcijfers.

Van grenzeloze liefde bleef ook geen spaan heel, de enige die zich "staande" hield was Peter uit Helmond. Nu is dat een spontane, extraverte vent die communicatief leuk overkwam en ik denk dat ze het daarom toch hebben uitgezonden, maar ik zou het nooit hebben gedaan, zeker niet omdat je geen montage-invloed hebt. Peter spreek ik soms vluchtig in het voorbijgaan, als we wat meer tijd hebben breng ik het eens ter sprake. Als hij al het idee heeft gehad dat het heeft bijgedragen aan een goede beeldvorming dan moet ik hem teleurstellen. Mijn collega's die het hebben gezien "lezen" het toch op zijn Nederlands.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Fail_over

Citaat van: Darko69 op donderdag 25 oktober 2012, 17:51:48
Eigenlijk kijk ik daarom naar dit soort programma's, niet omdat ik het zo leuk vind,

Ik kijk helemaal niet naar dit soort programma's, zeker omdat het totaal niet te vergelijken is met de realiteit. En programma's zonder inhoud zijn al helemaal bleeeh.

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op donderdag 25 oktober 2012, 17:22:15
zeker niet omdat je geen montage-invloed hebt.

Dat is waarschijnlijk ook het grootste probleem. Ze kunnen het met de montage draaien en keren zoals ze het zelf willen, van het werkelijke verhaal blijft geen spaan heel. Dat is altijd het gevaar als je met een programma mee doet, elke vorm van invloed is spoorloos.


Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

O.B.Bommel

Citaat van: Darko69 op donderdag 25 oktober 2012, 19:46:07
.....maar soms is het leedvermaak gehalte wel leuk om te zien.....
Nog enige toelichting gewenst?

Normaal zijn het ook mijn programma's niet, maar dit zijn de zgn. verplichte nummers omdat je weet dat er in je omgeving op gereageerd gaat worden. Kan je tenminste een antwoord geven.

En soms zwicht ik ook wel eens voor emo-tv, voel me nergens te groot voor.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam