Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Klantenbinding op zijn Filipijns

Gestart door Ketelbinkie, dinsdag 30 oktober 2012, 09:03:04

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

CitaatCasablanca wat wordt gerund door Guenther, een Duitser

Oostenrijker bedoelen u?

vvjoris

Citaat van: josv op woensdag 31 oktober 2012, 12:01:07
Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 31 oktober 2012, 03:04:52
Citaat van: Darko69 op dinsdag 30 oktober 2012, 21:37:36
Is die restaurant, de bonte koe, wat? M'n vriendin vertelde me erover dat ze me een keer mee wilde nemen naar die tent. Op tripadvisor krijgt het wel goede reviews.
Als je in Davao bent, kan ik je dat restaurant voor de volle 100% aanbevelen. Terecht dat ze op tripadvisor veel goede reviews krijgen. Menu keuze zeer, zeer uitgebreid. Alles goed klaar gemaakt, de serveersters verstaan hun vak, uiteraard kan niet anders met een  :nederlandsevlag: management, dus hoef je niet bang te zijn dat je dessert als eerste wordt geserveerd en je tafelgenoot al klaar is met eten terwijl jij nog op je eerste en volgende gang zit te wachten. Nogmaals een echte aanrader. Het enige restaurant in Dumaguete City wat vergelijkbaar is, vind ik persoonlijk Casablanca wat wordt gerund door Guenther, een Duitser. Menu keuze minder uitgebreid dan in De Bonte Koe maar voor de rest, bediening, ambiance enz. in een woord prima. Dus ben je ooit in Dumaguete City weet je in ieder geval wat een goed restaurant is en ze zitten aan de Rizal boulevard dus niet al te moeilijk te vinden.

Over het eten in de Bonte Koe kan je van mening verschillen. Maar het is gewoon een gezellig restaurant, met een goeie atmosfeer. Hennie ( de   :nederlandsevlag: eigenaar ) doet erg z'n best om iedereen het gevoel te geven welkom te zijn. Vaak zijn  er ook andere witneuzen te vinden die hier in Davao wonen.

Z'n personeel geeft ie 'n soort van opleiding die ze af moeten sluiten met een schriftelijke toets.

Ik raad niet gauw iets aan maar ik kom er graag.

Btw, het was ook leuk om eens in de SQ een delegatie uit Dumaguete te ontvangen, Callebaut en Ketelbinkie !!!

Is er in Cebu ook een  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: -achtig restaurant?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

callebaut

Citaat van: josv op woensdag 31 oktober 2012, 12:01:07


Btw, het was ook leuk om eens in de SQ een delegatie uit Dumaguete te ontvangen, Callebaut en Ketelbinkie !!!


Het genoegen was aan onze kant en is zeker voor herhaling vatbaar .... prima service in de SQ  :thumb:

josv

Citaat van: callebaut op woensdag 31 oktober 2012, 12:23:40
Citaat van: josv op woensdag 31 oktober 2012, 12:01:07


Btw, het was ook leuk om eens in de SQ een delegatie uit Dumaguete te ontvangen, Callebaut en Ketelbinkie !!!


Het genoegen was aan onze kant en is zeker voor herhaling vatbaar .... prima service in de SQ  :thumb:

:lachen: Volgens mij lagen ze allemaal te knorren behalve ik  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

huisman45

Ben helemaal met de andere eens De bonte koe is een gezellig restaurant,en een goed gastheer ,en het eten is van een goede kwaliteit,misschien dat andere het niet vinden, smaken verschillen.
Wij komen er ook graag,
En Josv ik lag niet te slapen hoor?
Maar was een gezellige meeting met de heren.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 31 oktober 2012, 12:05:03
CitaatCasablanca wat wordt gerund door Guenther, een Duitser

Oostenrijker bedoelen u?
Zou best kunnen, geen idee, maar in ieder geval Duits sprekend :lachen: :lachen:, per slot van rekening zijn Duitsland en Oostenrijk buurlanden dus een misstap is zo gemaakt.

Ketelbinkie

Citaat van: josv op woensdag 31 oktober 2012, 12:31:57
Citaat van: callebaut op woensdag 31 oktober 2012, 12:23:40
Citaat van: josv op woensdag 31 oktober 2012, 12:01:07


Btw, het was ook leuk om eens in de SQ een delegatie uit Dumaguete te ontvangen, Callebaut en Ketelbinkie !!!


Het genoegen was aan onze kant en is zeker voor herhaling vatbaar .... prima service in de SQ  :thumb:

:lachen: Volgens mij lagen ze allemaal te knorren behalve ik  :happy2:

Je bent baas of je bent het niet; verschil moet er zijn :lachen: :lachen:.

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

wiking

de bonte koe inderdaad lekker gegeten daar en destijds vol met witneuzen. Daar vlakbij ligt volgens mij ook een switsers/of duits restaurant waar ik ook veel goeie verhalen over heb gehoord. Daar zit ook een grocery store bij met veel import producten.

Digos


Swiss Deli of zoiets. PJ deed daar gewoonlijk zijn inkopen.
LIVE ONCE - LIVE IT