Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Klantenbinding op zijn Filipijns

Gestart door Ketelbinkie, dinsdag 30 oktober 2012, 09:03:04

Vorige topic - Volgende topic

Lorre

Klagers en zagers heb je overal ter wereld, geef hen de duurste sportwagen, de grootste villa, de knapste vrouw, etc...(want daarmee ben je écht gelukkig!!) Steeds hebben ze wel op- of aanmerkingen: het zeewater is te koud, de temperatuur is te hoog, de soep te heet, het bier te koud, etc...

Indien je wil verkassen naar een ander land, ga er eerst even ''op proef'', zo'n half jaartje, bevalt het je, ga er wonen, bevalt het je niet, ren dan gillend weg!  Na gillend weggerend te zijn, word je lid van een forum en je brandt het gehele land tot op de grond af en neem je in België of Nederland terug plaats achter de geraniums.  Je maakt jaarlijks een tweewekelijkse trip naar Benidorm, je wordt lid van het Benidormforum en je vertelt er honderduit hoe fantastisch het er wel niet is.

Hopelijk sterf je dan met een :lachen: op je gezicht.  Er zijn daarboven nog zit- en staanplaatsen  :biggrinn:  :biggrinn:

Lenn

Ben net een film aan het kijken,, Hector and the search for happiness"
Jim, ik ken genoeg mensen die niet kunnen koken maar wel gelukkig zijn.Dan laat je het toch iemand anders doen.Lekker eten maakt wel gelukkig, toch.

jim miata

ik denk dat ik je niet goed begrijp? ik kook graag en vaak en ja lekker eten maakt me blij
ik geniet mijn pensioen in de tropen