Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Internet provider

Gestart door BigM, maandag 19 november 2012, 15:31:05

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Kijk dat is een redelijk goede snelheid. Ik haal maximaal zo'n 3 Mbps als de verbinding goed is. Er ligt hier op Bohol wel een PLDT fiber kabel langs de weg maar kan geen aansluiting krijgen (alleen in Panglao en Tagbilaran)
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Met GLOBE kan je niet meer als 5Mb conection krijgen als je meer dan een km van het dichtstbijzijnde distribution cabinet zit...... :denk: :denk: :negatief: :negatief:

PLDT alleen downtown areas......

Luc

Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 november 2017, 14:07:49
Met GLOBE kan je niet meer als 5Mb conection krijgen als je meer dan een km van het dichtstbijzijnde distribution cabinet zit...... :denk: :denk: :negatief: :negatief:

PLDT alleen downtown areas......

Met vectoring kun je via koper hogere snelheden halen maar dat vergt natuurlijk investeringen. Proximus in  :belgiesmiley: is daar volop mee bezig



https://www.edpnet.be/nl/support/installeren-en-gebruiken/internet/wat-is-vectoring-technologie.html
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

NTC heeft al vaker beloofd om op te treden tegen de dure en langzame internet verbindingen op de :smiley-philippines: (Aquino tijd) maar het blijft gewoon bij beloftes want een aantal politici hebben stakes in deze maatschappijen (Globe en PLDT) en Telstar uit Australia werd toegang geweigerd (naast hun Call-Center verbindingen) om toe te treden als competition in de Internet provider business in de  :smiley-philippines: 

Deze twee maatschappijen hadden een overeenkomst getekend om zulks te waarborgen en zou ook door de NTC zijn geaccepteerd....


stijn54

Globe heeft nu een trial promotie voor 3 maanden  van :
1299 pesos monthly 400 gb up to 5 mbps
1599 pesos monthly 500 gb up to 10 mbps
1899 pesos monthly 600 gb up to 50 mbps

Mijn vriendin heeft plan van 1599 onderschreven maar ze heeft maximum 5mbs speed nooit meer; plan van 1899 was niet beschikbaar waar ze verblijft. In de globe shop kunnen ze geen antwoord geven wat er gebeurd met de snelheid als men na proefperiode van drie maanden naar plan van 1299 pesos gaat. Heeft men dan nog een speed van 5 mbps of gaat dat gemiddeld nog lager zijn bvb 3 mbps. En zou het een probleem zijn om het plan 1299 uit te proberen en indien niet genoeg speed het upgraden tot 1599 pesos. Iemand enig idee?

bananacreek

Ze laten je eerst de suiker proeven en knijpen dan de zaak af naar 3-5Mb...... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run:




Maar bij gebrek aan beter...... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :denk:

peldoman

Zo is het Creek, heb het gecheckt bij verschillende providers, dat doen ze.

Kano

De Filipijnen heeft de meest dure telecom services.



Artikel (in het Engels) : http://www.manilatimes.net/ph-telecoms-not-lousiest-also-expensive/360948/
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

tjenn

Had een jaar geleden een Prepaid Home Wifi (50procent stronger) device gekocht van Globe 1999 pesos. Heeft altijd goed gewerkt niet supersnel maar ok voor mij. Nu plots gisteren geen bereik meer :ikkeniebegrijp: Ik naar Globe daar zeiden ze dat ik mijn simkaart moest herladen maar ik had nog een 6 dagen data waarde supersurf999 voor een maand tegoed. Ik dacht maybe de simkaart broken maar blijkbaar werkte die nog via hun telefoon. Na gevraagd te hebben om mijn device eens te checken bleek het defect te zijn volgens hun kon het geen signaal meer ontvangen,  kon het laten repareren maar ik ken dat al hier... geen garantie dat het wel gaat gefikst zijn en hoelang want het moest naar Manila verzonden worden en het voornaamste hoe duur zou het uitvallen. Dus gevraagd voor een ander toestel maar dat was niet in stock de same shit zoals in vele gevallen alhier. Vroeg dan voor een alternatief....ze gingen eens nakijken in de computer waar ik woonde en bereikbaarheid van het net. Bleek volgens de computer dat ik helemaal geen signaal had voor LTE  woonde aan de rand van Tagbilaran. Maar ik heb wel een heel jaar gesurft op LTE why nu ineens niets meer. Waarschijnlijk door een upgrade van Globe, konden mij niet helpen geen alternatief want geen LTE signaal. :ikkeniebegrijp: Ben dan als een geslagen hond naar huis gegaan  :negatief: Toch geprobeerd die simkaart in mijn smartphone te steken omdat dat ginder werkte.... en blijkbaar bij mij thuis ook want ik heb internet en kan surfen :ikkeniebegrijp: Misschien omdat mijn smartphone nog vrij nieuw is want bij mijn oudere smartphone's werkt het niet. In alle geval mijn telefoon op wifi sharing gezet en kan terug surfen via mijn laptop zoals daarvoor, thank you lord  :thumb: