Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filipijnse vereniging Groningen

Gestart door willem, donderdag 29 november 2012, 23:13:08

Vorige topic - Volgende topic

willem

Er schijnt in Groningen een Filipijnse vereniging te bestaan. Wie kan me helpen aan contactgegevens?
Groet
Willem

Rich



FFON - Federation of Filipino Organizations in the Netherlands
Filipijnse Vereniging, Eerste Hunzestraat 40a, 9715 BL, Groningen

Rich de Nederbelg.

willem

dank je. Heb je geen emailadres of telefoonnnummer?

Rich

Rich de Nederbelg.

Budgie

#4
Citaat van: willem op vrijdag 30 november 2012, 15:09:33
dank je. Heb je geen emailadres of telefoonnnummer?


Bij www.nummerzoeker.com staat 050-5730831 en ook de man zijn naam
:lachen: Wat zijn computers toch gemakkelijk om van alles te zoeken  :jajaja:
Getting older beats the alternative -dying young

willem


Johan En Elvie

Citaat van: Rich op donderdag 29 november 2012, 23:58:40


FFON - Federation of Filipino Organizations in the Netherlands
Filipijnse Vereniging, Eerste Hunzestraat 40a, 9715 BL, Groningen



door dit hier allemaal te copieren en in google in te voegen kom je op een site met allemaal verenigingen in nederland van vreemdelingen over gans de wereld, voor de filippijnen staat er

Filipino's
FFON - Federation of Filipino Organizations in the Netherlands
Filipijnse Vereniging, Eerste Hunzestraat 40a, 9715 BL, Groningen

Stichting Bayanihan - Steunpunt Filipijnse Vrouwen in Nederland, Wittevrouwenkade 6, 3512 CR, Utrecht, tel: 030 - 2364948

Pasali.nl
Mabuhay in the Netherlands
The Filipino Community in the Netherlands
The Filipino Community in the Netherlands
Filipino Catholic Community Netherlands (FCC)
Eileen's Sari-Sari store de internetwinkel voor liefhebbers van de exotische Filippijnse keuken
The Philippines by Gerard Piepenbrock
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Pjottr

Vlgs mij bestaat de helft al niet meer Het is in dat wereldje een komen en gaan. Willen allemaal filipijnse produkten verkopen en rijk worden. Ze concurreren elkaar echt de markt uit en ik weet van enkelen die er zelfs geld op toelegden alleen om maar in de publiciteit te blijven.
Wij hadden zelf een heel goed lopende Toko in Nederland terug in 2000-2006. Agenten in alle provicies die wij voorzagen van voorrraad. Rechtstreekse import vanuit hier.
Zodra men dat in de gaten kreeg kwamen ze als paddestoelen uit de grond. Het concept werd geimmiteerd en daarmee is de hele markt naar de bekende weg gegaan.
Ben er mee gestopt vlak voordat ik naar hier ging en net op tijd. Mijn vrouw had er toen nog een leuk extraatje aan. Ons principe: Volume voor lage prijs. a la de chinezen en dat werkte
best wel totdat.....
Ik zie dat hier ook gebeuren.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Rich

Citaat van: Pjottr op vrijdag 22 februari 2013, 10:57:04
Vlgs mij bestaat de helft al niet meer Het is in dat wereldje een komen en gaan. Willen allemaal filipijnse produkten verkopen en rijk worden. Ze concurreren elkaar echt de markt uit en ik weet van enkelen die er zelfs geld op toelegden alleen om maar in de publiciteit te blijven.
Wij hadden zelf een heel goed lopende Toko in Nederland terug in 2000-2006. Agenten in alle provicies die wij voorzagen van voorrraad. Rechtstreekse import vanuit hier.
Zodra men dat in de gaten kreeg kwamen ze als paddestoelen uit de grond. Het concept werd geimmiteerd en daarmee is de hele markt naar de bekende weg gegaan.
Ben er mee gestopt vlak voordat ik naar hier ging en net op tijd. Mijn vrouw had er toen nog een leuk extraatje aan. Ons principe: Volume voor lage prijs. a la de chinezen en dat werkte
best wel totdat.....
Ik zie dat hier ook gebeuren.


Zo gaat dat nu eenmaal in zaken Pjottr. Je hebt iets nieuws, maar dat duurt meestal niet lang.
Rich de Nederbelg.

Budgie

Hallo Pjottr

In het antwoord van Johan staat maar een winkel en die is nu niet meer en dat is Eileen's Sari-Sari
Denk dat die inderdaad aan eigen succes ten onder is gegaan Zat namelijk in een garagebox en dat liep prima en opeens zaten ze in een duur winkelcentrum en was toen binnen een jaar weg

De rest zijn organisaties waarvan die in Utrecht goed werk doet voor Filipina`s die in de problemen zitten met maatschappelijk werk en diegene die bv een Filipijnse dokter of tandarts zoeken ook helpt daar ze daar adressen van hebben
Getting older beats the alternative -dying young