interview belgische ambasade manila

Gestart door stef boss, dinsdag 8 januari 2013, 21:25:47

Vorige topic - Volgende topic

stef boss

ik zou graag wat info hebben over het intervieuw van de filipina wat word er zo al gevraagd en duurt het intervieuw lang de bewijzen die ze moeten hebben mogen dit fotokopies zijn daar ik de originele wil houden voor geval ze geen visum toekenen heb ik de bewijzen nog voor de rechtbank

stijn54

Duurde bij mij 30 minuten en Mevr Weiss weigerde bewijsstukken in ontvangst te nemen.

mike-bel

interview van filipina voor visum ?

de vragen dat de ambassade aan mijn vrouw stelden (7j geleden) tijdens interview waren nogal persoonlijk
dit om te weten in welke mate wij elkaar kennen en als onze relatie geen schijn is

als hoeveel maal ontmoet, omtrent mijn familie: broers of zusters, hun naam , ouderdom, werk ...
wat mijn schoenmaat is, mijn favoriete maaltijd, heb ik ziekte of operaties ondergaan in verleden,
mijn proffesionele activiteit, ouders, mijn verleden: gescheiden, kinderen ?

belangrijk is dat je filipina zoveel mogelijk weet over jou

van de documenten zou ikzelf origineel en copie meenemen, copie overhandigen en origineel achter de hand houden

wat met de rechtbank ? hier in BE of ginder ? voor visum ?
(moet je niet beantwoorden als het ons niet aanbelangt, no problem)

Amice

Citaat van: mike-bel op woensdag  9 januari 2013, 07:40:17
interview van filipina voor visum ?

de vragen dat de ambassade aan mijn vrouw stelden (7j geleden) tijdens interview waren nogal persoonlijk
dit om te weten in welke mate wij elkaar kennen en als onze relatie geen schijn is

als hoeveel maal ontmoet, omtrent mijn familie: broers of zusters, hun naam , ouderdom, werk ...
wat mijn schoenmaat is, mijn favoriete maaltijd, heb ik ziekte of operaties ondergaan in verleden,
mijn proffesionele activiteit, ouders, mijn verleden: gescheiden, kinderen ?

belangrijk is dat je filipina zoveel mogelijk weet over jou

van de documenten zou ikzelf origineel en copie meenemen, copie overhandigen en origineel achter de hand houden

wat met de rechtbank ? hier in BE of ginder ? voor visum ?
(moet je niet beantwoorden als het ons niet aanbelangt, no problem)
Ik vind het nogal wat.

Nu heb ik 10 favoriete maaltijden en noem net de verkeerde van de 5 die zij kent. AFGEWEZEN
Mijn maat schoenen zijn 43 maar ik prefereer 44, zij zegt 43 AFGEWEZEN
over ziektes hoeven ze mij niet te vragen want dat is prive hoef ik niet te beantwoorden AFGEWEZEN
Mijn broer liegt nog wel eens over zijn leeftijd aldus heeft zij verkeerde informatie. AFGEWEZEN


Zeg geef mijn portie even aan fikkie... dit kan toch niet

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

mike-bel

dit is louter wat mijn echtgenote tijdens haar interview heeft ervaren, en nog meer vragen...

"ik vind het nogal wat", dan is dat  jouw probleem man
end de rest bla bla bla

met dergelijke comments help je niemand vooruit !


Citaat van: Amice op woensdag  9 januari 2013, 11:51:06
Citaat van: mike-bel op woensdag  9 januari 2013, 07:40:17
interview van filipina voor visum ?

de vragen dat de ambassade aan mijn vrouw stelden (7j geleden) tijdens interview waren nogal persoonlijk
dit om te weten in welke mate wij elkaar kennen en als onze relatie geen schijn is

als hoeveel maal ontmoet, omtrent mijn familie: broers of zusters, hun naam , ouderdom, werk ...
wat mijn schoenmaat is, mijn favoriete maaltijd, heb ik ziekte of operaties ondergaan in verleden,
mijn proffesionele activiteit, ouders, mijn verleden: gescheiden, kinderen ?

belangrijk is dat je filipina zoveel mogelijk weet over jou

van de documenten zou ikzelf origineel en copie meenemen, copie overhandigen en origineel achter de hand houden

wat met de rechtbank ? hier in BE of ginder ? voor visum ?
(moet je niet beantwoorden als het ons niet aanbelangt, no problem)
Ik vind het nogal wat.

Nu heb ik 10 favoriete maaltijden en noem net de verkeerde van de 5 die zij kent. AFGEWEZEN
Mijn maat schoenen zijn 43 maar ik prefereer 44, zij zegt 43 AFGEWEZEN
over ziektes hoeven ze mij niet te vragen want dat is prive hoef ik niet te beantwoorden AFGEWEZEN
Mijn broer liegt nog wel eens over zijn leeftijd aldus heeft zij verkeerde informatie. AFGEWEZEN


Zeg geef mijn portie even aan fikkie... dit kan toch niet



Ronald-D

Lijkt erop dat je je nogal aangevallen voelt, daar ik sterk het idee hebt dat Amice hier helemaal niet op doelt?

Meer dat hij het onbegrijpelijk vindt dat dit in Belgiƫ verplicht is, zo'n interview...dat de vragen gewoon niet zouden moeten kunnen....vind je reactie nogal bot!

Citaat van: mike-bel op woensdag  9 januari 2013, 12:29:55
dit is louter wat mijn echtgenote tijdens haar interview heeft ervaren, en nog meer vragen...

"ik vind het nogal wat", dan is dat  jouw probleem man
end de rest bla bla bla

met dergelijke comments help je niemand vooruit !


Citaat van: Amice op woensdag  9 januari 2013, 11:51:06


mike-bel

dit zijn slechts enkele voorbeelden van vragen die gesteld zijn aan mijn vrouw
en ze werd niet AFGEWEZEN

het interview is in de belgische ambassade  in manilla, niet in Belgie

en 'k zal je nog meer vertellen :  eens mijn echtgenote naar BE gekomen  en gevestigd

werden wij door de recherche van de politie elk appart ondervraagd op kantoor, weeral persoonlijke vragen,
en nadien zijn ze zelf bij ons thuis gekomen om te zien of we wel degelijk een stel vormen ...

en de wijkagent is nadien ook nog 2x langs geweest,
dit is , ik herhaal, onze ervaring ...

"dat de vragen gewoon niet zouden moeten kunnen"  :  wie ben ik om daar over te oordelen, laat staan dit aan te klagen...

ieder zijn interpretatie

gammaracer

wij zijn zelf vorige maand bij mevrouw Weisz op interview geweest , de vragen gingen vooral over de zelfstandigheid van de vrouw wat betreft haar inkomen en of je geld opstuurd om haar te helpen ,ondanks dat het geen vriendelijk interview was heeft ze toch de LC (attest of inpedant to contract marriage) goedgekeurd ,mevr. Weisz  is zeker geen slechte persoonlijkheid en doet haar werk gewoon zoals het hoort , ik begrijp dat dit interview noodzakelijk is ,zelfs mijn vrouw begrijpt dit.

natuurlijk krijg je de negatieve dingen te horen en vooral hoe naive wij allemaal wel zijn

als jullie een echt koppel zijn hoef je niks te vrezen,das mijn ervaring

veel succes

her

ik vraag me altijd af waarom men op de belgische ambassade altijd zoveel vraagt.De nederlandse ambassade vraagt alleen de juiste papieren.

Cosyns Guy

Citaat van: her op maandag 25 februari 2013, 20:16:08
ik vraag me altijd af waarom men op de belgische ambassade altijd zoveel vraagt.De nederlandse ambassade vraagt alleen de juiste papieren.
Omdat ze het idee fix hebben dat ieder huwelijk met een buitenlander,buitenlandse een schijnhuwelijk kan of zal zijn.Wat natuurlijk ook genoeg voorkomt.