interview belgische ambasade manila

Gestart door stef boss, dinsdag 8 januari 2013, 21:25:47

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: gammaracer op dinsdag 26 februari 2013, 21:15:06
@cebulovers

ik vermoed dat het hier gaat om het  2de interview (visa family reunion) !mijn vrouw moet hier volgende maand ook naar toe , wordt dus vervolgd


btw moet je ook bewijzen meebrengen om je relatie te bewijzen ? wordt niet vermeld op de site ,enkel voor fiancee visa ?

mvg

Mijn vrouw had niets van bewijzen bij vorig jaar. Het staat niet vermeld op de site dus is het ook niet nodig, en er werd ook niet naar gevraagd.  Uit eigen beweging met allerlei bewijzen aankomen wekt enkel wantrouwen volgens mij.
Rich de Nederbelg.

cebulovers


Rich

Rich de Nederbelg.

gammaracer

één van de vragen voor het visa interview was of je asawa slechte gewoontes had , en ook naar een uiterlijk kenmerk werd gevraagd , bv tatoes , lidtekens etc.... ,

Cosyns Guy

Citaat van: gammaracer op zaterdag  9 maart 2013, 18:13:48
één van de vragen voor het visa interview was of je asawa slechte gewoontes had , en ook naar een uiterlijk kenmerk werd gevraagd , bv tatoes , lidtekens etc.... ,

Vind dat die toch echt vragen stellen die in feite niks meer met een interview te maken hebben.
Wat hebben die zaken met eventuele tattoes of lidtekens etc....die zaken tellen toch niks over de persoon zelf zeker.

mike-bel

het interview is om na te gaan hoe goed je elkaar kent,

daarom dat ze heel persoonlijke vragen stellen

Ronny55

Citaat van: mike-bel op zondag 10 maart 2013, 09:04:59
het interview is om na te gaan hoe goed je elkaar kent,

daarom dat ze heel persoonlijke vragen stellen
Ben 5 jaar getrouwd ...Ken mijn Asawa nog altijd niet , weet me nog regelmatig te verrassen :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Goed dat jouw asawa jou goed kent, anders kun je elkaar op straat misschien niet herkennen  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Cosyns Guy

Citaat van: mike-bel op zondag 10 maart 2013, 09:04:59
het interview is om na te gaan hoe goed je elkaar kent,

daarom dat ze heel persoonlijke vragen stellen
Dat speelt totaal geen rol,mijn inziens hebben ze zelfs het recht niet om heel persoonlijke vragen te stellen.Er bestaat nog zoiets als bescherming van de privacy dacht ik.
Interview ok,maar met heel normale vragen kan men ook vaststellen of het eventueel een schijnhuwelijk zou kunnen zijn.Ik blijf erbij dat ze in Manila regelmatig over de schreef gaan.
Ter afsluiting,toen mijn vrouw haar visa ging vragen in de Spaanse ambassade had ze ook een interview met heel normale vragen,zoals hoe we elkaar leren kennen hebben en hoelang we elkaar kenden voor we huwden,of ik zussen en broers had,hun namen,of ik geld stuurde,hoe we met elkaar communiceerden,bellen,chatten..
Heel normale vragen dus die mijn inziens moeten voldoen om te weten of het al dan niet geen schijnhuwelijk zou kunnen zijn.

gammaracer

hallo , mijn asawa is gisteren op interview geweest

Maar of de papieren nu in orde zijn weten we niet , er werd alleen gezegd dat deze doorgestuurd worden naar DVZ , rare manier van werken hoor!
en er waren ook 2 interviewers aanwezig ipv 1 , bovendien moest ze 10 blz invullen op 45 min , amai amai  :weetikniet:

wordt er nog verwittigd of onze dossier compleet is ? ze heeft wel een nr meegekregen van de ambasade en haar paspoort is ingehouden


mvg