Nederlandse Souvenierwinkel online; Hollandwinkel

Gestart door Quezonboy, donderdag 10 januari 2013, 12:58:45

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: MadRed op dinsdag 22 januari 2013, 08:57:34
Citaat van: vvjoris op maandag 21 januari 2013, 08:40:33

Ik wist niet dat Filipinos/as nooit zachtgekookte of speigeleieren eten, heeft het iets te maken met de kwaliteit van de eieren?


Dat eten ze zeker wel. Je kan het overal krijgen (sunny side up).


mee eens, en ik eet het al jaren (uitsmijter) als lunch en leef nog steeds(wellicht tot menig ongenoegen  :biggrinn:)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Quezonboy op dinsdag 22 januari 2013, 08:45:33
Citaat van: Amice op zondag 20 januari 2013, 19:17:53
Kaasschaven zijn overigens wel te koop hier, ik heb de mijne ook van Rustan's/shopwise.

Wat ik nog steeds niet kan vinden zijn eierdoppen, in nederland spotgoedkoop te krijgen 'china made' maar hier vind ik ze niet.  :ikkeniebegrijp:
O ja :confused2:? Waar dan precies en hoe duur zijn de kaasschaven? Waarschijnlijk veel duurder en slechter van kwaliteit dan in Nederland?

Hebben ze ook goede HAVERMOUT LEPELS?............. :thumb: :happy: :happy: :weetikniet:




Kano

Heeft de souvenirwinkel ook een dependance op de Filipijnen?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Quezonboy

#33
Citaat van: Kano op dinsdag 22 januari 2013, 16:00:38
Heeft de souvenirwinkel ook een dependance op de Filipijnen?
Het is alleen online zover ik weet je kunt ook vanaf het buitenland iets bestellen, kijk maar eens op:

http://www.hollandwinkel.nl/nl/posttarieven

Voor de Filipijnen geld het wereldtarief, beginnende 26 euro voor 0 - 3 kg.

Quezonboy

Citaat van: Amice op zondag 20 januari 2013, 19:17:53
Kaasschaven zijn overigens wel te koop hier, ik heb de mijne ook van Rustan's/shopwise.

Wat ik nog steeds niet kan vinden zijn eierdoppen, in nederland spotgoedkoop te krijgen 'china made' maar hier vind ik ze niet.  :ikkeniebegrijp:

http://www.hollandwinkel.nl/nl/catalogsearch/result/?q=eierdop

bananacreek



Hier leggen eierdoppen achter de bunker................. :thumb: :thumb: