Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

panglao uitverkoop...

Gestart door jaco2702, woensdag 23 januari 2013, 11:54:18

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: Kano op woensdag 16 oktober 2013, 09:15:47
Het is zaak om uit te zoeken waarom de zaak wordt verkocht of verhuurd. Ik weet alleen maar van horen zeggen dat sommige bars en restaurants niet de vereiste papieren hebben en te dicht op het strand zijn gebouwd.  De hotels, restaurants en bars schieten daar als paddenstoelen uit de grond en houdt volgens mij geen gelijke tred met stijging van het aantal toeristen.


Gebeurd regelmatig dat een Mayor opdracht geeft alles wat binnen de salvage area is gebouwd te slopen. Gebeurde eerder in Boracay en op Bantayan of Malapascua, 1 van de 2 ben even vergeten welke.

Dus als je wat koopt alles wat binnen 30 meter van de hoogwaterlijn staat kun je gedag zeggen met je handje, :daag: vroeger of later  gaan ze moeilijk doen.   En je begint er niks tegen want de wet is heel duidelijk hierover, stand blijf altijd eiegendom van de overheid

Ronny55

Citaat van: Kano op woensdag 16 oktober 2013, 10:36:39
Ja hoor, maar schrijf er wel bij dat het "hear say" is.

Jaja heb hem gezegt dat het geen evangelie is maar het wel pausibel is.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Zoals in het topic over de aardbeving is vermeld is er praktisch geen toerist meer op Panglao te bekennen en zijn vele boekingen gecancelled. De bezienswaardige kerken zijn geheel of gedeeltelijk verwoest, de chocolate hills aangetast en kan het nog lang duren voordat alle verbindingswegen hersteld zijn. Reden te meer om wat voorzichtig te zijn met het overnemen of leasen van een zaak.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn