hoe produceert men een Filippijns toilet?

Gestart door Adriaan, woensdag 27 februari 2013, 03:33:04

Vorige topic - Volgende topic

boldy

ik was blij dat er bij mijn vriendin thuis gewoon een plee pot in staat  :thumb: das tog wel heerlijk schijten . het plee papier spoel ik maar niet door maar daar hing een mooi plastic tasje aan de muur om het in te gooien  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Ronny55

Citaat van: boldy op donderdag 28 februari 2013, 08:16:04


toilet en douche bij mijn vriendin
Jij gelukzak  :lachen: maar de waterbak en het traditioneel schpeje staat er wel bij .  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

boldy

ja het doorspoelmechanisme  werkte dus niet meer . net als de sproeikop die was er ook niet meer  zoals al eerder gezecht ze slopen daar alles .

mijn eerste keer douchen met de bekende bucket . was best lekker  want je krijg wel meteen een berg water over je heen maar het nieuwe was er gauw af dus maar een douchekop en slang gekocht .





zweette me eigen rot  want zo zo heet niet normaal maar tog af en toe een klusje gedaan .


het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#24
Citaat van: Kano op donderdag 28 februari 2013, 01:25:45
Als je WC-papier wilt gebruiken wel even opletten. De afvoer is vaak niet op papier berekend en de gevolgen daarvan zijn makkelijk te raden.  

In je eigen (huur)huis kun je een sprayer maken waar wat makkelijker mee te richten valt, hahaha. Even een tweeweg kraantje monteren, slang aansluiten en klaar is kano.
Voorbeeld
.

Ook zijn er wc-brillen te koop waar de sprayer van achteren ingebouwd zit. Had er ooit eens een folder van maar ben die helaas kwijt.

Hier op zittende krijg je het gevoel dat je bij de tandarts zit die dan zegt: " Ok, even spreiden en goed openen dan gaan we de gaatjes even opvullen"



Je kan je ook indenken dat je op een schietstoel zit........... :lachen: :jajaja:





Voor onderweg............. :happy: :happy: :thumb: :thumb: