Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Adoptie van het kind van mijn Asawa

Gestart door Ronny55, dinsdag 11 juni 2013, 02:47:30

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Ik heb mijn vrouws zoontje nooit geadopteerd, dus blijft mijn vrouws zoontje zonder mijn naam en nationaliteit.Achteraf een goede beslissing in mijn geval.

opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

Als het een onwettig kind is staat er (normaal) op het  :smiley-philippines: birth-certificate op de plaats van de naam van de vader de aanduiding: UNKNOWN


Onwetting in de zin dat de vader en moeder van het betreffende kind NIET getrouwd waren op het moment van het opstellen van het betrokken Birthcertificate.


Bulldozer

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 juni 2014, 15:31:00
Als het een onwettig kind is staat er (normaal) op het  :smiley-philippines: birth-certificate op de plaats van de naam van de vader de aanduiding: UNKNOWN


Onwetting in de zin dat de vader en moeder van het betreffende kind NIET getrouwd waren op het moment van het opstellen van het betrokken Birthcertificate.


Ik en mijn vrouw waren toen onze dochter geboren was en we het birth certificate gekregen hadden nog niet getrouwd...
Ik sta wel gewoon als vader op het birthcertificate, ze heeft een dubbele nationaliteit, is zeker geen onwettig kind en er staat zeker geen unknown op het certificaat.

Amice

Als de ouders niet getrouwd zijn krijgt het kind de status van illegitimate, Diezelfde status krijg het ook als de vader unknown is.

In geval van immigratie is erkenning van het kind belangrijk als de vader buitenlader is. Indien filipino is het handiger als de vader unknown is, aangezien de vader toestemming dient te verlenen om het kind te laten immigreren.
Dat kan overigens wel weer omzeild worden door toestemming te verkrijgen van DWSD.

Deze instantie verleend die toestemming meestal als het kind jonger is dan 7 jaar, aangezien deze dan nog niet van de moeder gescheiden mag worden ingevolge de filippijnse wet, of als de vader spoorloos is. Beiden zijn echter lange en moeizame procedures vandaar dat het beter is als de vader als unknown geregistreerd staat.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Cobra


Citaat van: gertve op woensdag 11 juni 2014, 20:59:50
Citaat van: Soushkin op woensdag 11 juni 2014, 20:57:42
Wat is een BOM moeder eigenlijk?
Bewust Ongehuwde Moeder

:offtopic: Dan heb je ook nog een Tijdelijk Bewust Ongehuwde Moeder
Een zogenaamde TIJDBOM.
Terug ONTOPIC
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Ronny55

Citaat van: pierrevanwies & segers op zaterdag 14 juni 2014, 14:51:18


     BOM:  Als je dit niet geloofd maken we die witneus wel iets anders wijs   :jajaja:   :biggrinn:  .



Dat anwoord ,daar heb ik op gewacht, ge kent ons van haar nog pluim en denkt wijsheid te koop te hebben. Wie zijt gij, God de Vader of wat.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: pierrevanwies & segers op zaterdag 14 juni 2014, 14:51:18
Citaat van: gertve op woensdag 11 juni 2014, 20:59:50
Citaat van: Soushkin op woensdag 11 juni 2014, 20:57:42
Wat is een BOM moeder eigenlijk?
Bewust Ongehuwde Moeder

     BOM:  Als je dit niet geloofd maken we die witneus wel iets anders wijs   :jajaja:   :biggrinn:  .


wat moet het dan volgens jou zijn Pierre?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cosyns Guy

Citaat van: jens op zondag 15 juni 2014, 13:40:17
Citaat van: pierrevanwies & segers op zaterdag 14 juni 2014, 14:51:18
Citaat van: gertve op woensdag 11 juni 2014, 20:59:50
Citaat van: Soushkin op woensdag 11 juni 2014, 20:57:42
Wat is een BOM moeder eigenlijk?
Bewust Ongehuwde Moeder

     BOM:  Als je dit niet geloofd maken we die witneus wel iets anders wijs   :jajaja:   :biggrinn:  .


wat moet het dan volgens jou zijn Pierre?

Tja Pierre ken je van haar nog pluimen maar heb zo het idee dat je niks of niemand vertrouwd,misschien zelfs jezelf niet,en wel een erg lage dunk hebt over vrouwen.
Heb altijd geleerd iemand het voordeel van de twijfel te geven voor men iemand beoordeeld of veroordeeld...daabij en dat zou je moeten weten in hun cultuur is het not done om over hun al dan niet begane fouten te spreken in hun verleden.Als je hun cultuur begrijpt begrijp je beter hun motivatie ook om sommige zaken al dan niet te verzwijgen.

Pinocchio

BOM=Bewust Ongehuwde Moeder.

Als de vader van het kind met de noorderzon is verdwenen worden ze zich er inderdaad van Bewust dat ze als Ongehuwde Moeder zullen achterblijven.
Voor elke theorie is er wel een uitleg mogelijk.