Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Adoptie van het kind van mijn Asawa

Gestart door Ronny55, dinsdag 11 juni 2013, 02:47:30

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Citaat van: Pinocchio op zondag 15 juni 2014, 17:31:14
BOM=Bewust Ongehuwde Moeder.

Als de vader van het kind met de noorderzon is verdwenen worden ze zich er inderdaad van Bewust dat ze als Ongehuwde Moeder zullen achterblijven.
Voor elke theorie is er wel een uitleg mogelijk.
Zijn eerder ongewild ongehuwde moeders. Mijn vriendin heeft ook een kind en niet gehuwd maar de vader is wel vermeld. Hij verliet haar na een maand zwangerschap.

Cosyns Guy

Citaat van: pierrevanwies & segers op zondag 15 juni 2014, 21:01:01
Citaat van: Cosyns Guy op zondag 15 juni 2014, 14:59:19
Citaat van: jens op zondag 15 juni 2014, 13:40:17
Citaat van: pierrevanwies & segers op zaterdag 14 juni 2014, 14:51:18
Citaat van: gertve op woensdag 11 juni 2014, 20:59:50
Citaat van: Soushkin op woensdag 11 juni 2014, 20:57:42
Wat is een BOM moeder eigenlijk?
Bewust Ongehuwde Moeder

     BOM:  Als je dit niet geloofd maken we die witneus wel iets anders wijs   :jajaja:   :biggrinn:  .


wat moet het dan volgens jou zijn Pierre?

Tja Pierre ken je van haar nog pluimen maar heb zo het idee dat je niks of niemand vertrouwd,misschien zelfs jezelf niet,en wel een erg lage dunk hebt over vrouwen.
Heb altijd geleerd iemand het voordeel van de twijfel te geven voor men iemand beoordeeld of veroordeeld...daabij en dat zou je moeten weten in hun cultuur is het not done om over hun al dan niet begane fouten te spreken in hun verleden.Als je hun cultuur begrijpt begrijp je beter hun motivatie ook om sommige zaken al dan niet te verzwijgen.

IK heb dus geen lage dunk over vrouwen......heb er meerdere in huis hier ...   :haha:  .

  vorige week schreef je in het topic 'DE BEKENDSTE FILIPINA 'over deze dame nog op 8 juni 
   
 
........vrees ik dat de otin er het bijltje bij gaat leggen voor onbeaalde duur...alhoewel,met een dweil over het gezicht moet het nog te doen zijn zeggen ze in gent .  lage dunk ?    :daag: 


Tja,als je appels met peren wilt vergelijken voor mij ok..en die commentaar was eerder sarcastisch bedoeld dan serieus.Of ben jij altijd zo hoffelijk over vrouwen ?Daarbij volgens commentaren over haar in sommige artikels is het een echte feeks...dus een dweiltje moet kunnen... :biggrinn:.Maar zal mijn zin aanpassen en er het woord "sommige" aan toevoegen wat betrefd over een lage dunk hebben over vrouwen en daar bedoel ik dus de BOM moeders mee...zo, hoop dat ik mij nu duidelijk en klaar heb uitgelegd.

Soushkin

Met al die Bewust Ongehuwde Moeders hier kan het niet anders dan dat het een rage is onder de Filippijnse vrouwen.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat al die meisjes van een jaar of 16/17 het expres doen. FF snel zwanger worden voordat ze 18 zijn zodat ze niet hoeven te trouwen. De vader is het daar vrijwel altijd mee eens, blijkbaar.


Blijft toch een andere cultuur zal ik maar zeggen.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Cosyns Guy

Citaat van: Soushkin op zondag 15 juni 2014, 22:09:59
Met al die Bewust Ongehuwde Moeders hier kan het niet anders dan dat het een rage is onder de Filippijnse vrouwen.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat al die meisjes van een jaar of 16/17 het expres doen. FF snel zwanger worden voordat ze 18 zijn zodat ze niet hoeven te trouwen. De vader is het daar vrijwel altijd mee eens, blijkbaar.


Blijft toch een andere cultuur zal ik maar zeggen.
Persoonlijk denk ik eerder dat de kerk er voor aansprakelijk is gedeeltelijk en het gebrek aan voorlichting betreffende voorbehoedsmiddelen...kan fout zitten natuurlijk,juist mijn mening.

Ronny55

OK effe uitleggen , je kan idd moeilijk spreken van een BOM moeder van onder de dertig zal ik maar zeggen. Langs den andere kant moet ik nog altijd van een ander meisje-vrouw horen dat ze een BOM moeder is ...dat heeft me nog niemand proberen wijs te maken, ik heb nog niemand zich daar achter zien versteken...... Mijn asawa was er net geen 40 toen ze het kind geboren is...ze had zich voorgenomen , als ik niemand leer kennen die mij past wil ik voor mijn 40ste een kind ....Wilde gewoon de oude dag niet alleen en verlaten zijn. Ge moogt gerust zijn ze vond het heel erg dat ze me 3 jaar telaat heeft leren kennen.

Hoop dat iedereen nu tevreden is.   
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Vraag mij nu eigenlijk wel af of ze het begrip BOM moeder daar eigenlijk wel kennen ?
Heb het mijn vrouw gevraagd,ze is 42 tussen haakjes,en ze heeft er nog nooit van gehoord.

bananacreek

#26
Citaat van: Soushkin op zondag 15 juni 2014, 22:09:59
Met al die Bewust Ongehuwde Moeders hier kan het niet anders dan dat het een rage is onder de Filippijnse vrouwen.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat al die meisjes van een jaar of 16/17 het expres doen. FF snel zwanger worden voordat ze 18 zijn zodat ze niet hoeven te trouwen. De vader is het daar vrijwel altijd mee eens, blijkbaar.


Blijft toch een andere cultuur zal ik maar zeggen.

Meestal gaan de vaders er snel vandoor............met de reden: "It wasn't me........ :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:.."Sorry I have to go to Manilla" to work for a two years contract now... :daag: :daag:........ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]rMFgYNi6XlI [/yt]
https://www.youtube.com/watch?v=rMFgYNi6XlI

Cosyns Guy

Citaat van: pierrevanwies & segers op maandag 16 juni 2014, 03:17:49
Guy,  de meeste filipijnen begrijpen helemaal niet wat sarcasme is,ze hebben het er moeilijk mee zij   :ikkeniebegrijp:  of nemen het contrarie op.

allez volgens mij toch   :hoedjeaf:   
Je hebt gelijk,mijn vrouw had het er ook moeilijk mee in het begin maar nu begrijpt ze het wel als ik eens sarcastisch uit de hoek kom.

Soushkin

Citaat van: Ronny55 op maandag 16 juni 2014, 00:59:55
OK effe uitleggen , je kan idd moeilijk spreken van een BOM moeder van onder de dertig zal ik maar zeggen. Langs den andere kant moet ik nog altijd van een ander meisje-vrouw horen dat ze een BOM moeder is ...dat heeft me nog niemand proberen wijs te maken, ik heb nog niemand zich daar achter zien versteken...... Mijn asawa was er net geen 40 toen ze het kind geboren is...ze had zich voorgenomen , als ik niemand leer kennen die mij past wil ik voor mijn 40ste een kind ....Wilde gewoon de oude dag niet alleen en verlaten zijn. Ge moogt gerust zijn ze vond het heel erg dat ze me 3 jaar telaat heeft leren kennen.

Hoop dat iedereen nu tevreden is.   

Die instelling had mijn vrouw ook toen ik haar net leerde kennen. Dacht ook dat ze voor altijd alleen zou zijn en wilde wel graag een baby. Had toen ook het idee om zich dan maar door een wildvreemde te laten bezwangeren. Heeft in het begin dat we elkaar kenden ook meerdere malen tegen mij gezegd dat als ik niet met haar samen wilde zijn, dat ze dan in ieder geval wel graag een baby van me wilde hebben.

Acht jaar verder hebben hebben we nog steeds geen kinderen. Dat komt omdat ik nog steeds wacht totdat ze haar thesis een keer heeft geschreven en zij stelt het nu al twee jaar uit.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

kristof19

Citaat van: Soushkin link=topic=12204.msg11color=red][/color]4794#msg114794 date=1402939709]
Citaat van: Ronny55 op maandag 16 juni 2014, 00:59:55
OK effe uitleggen , je kan idd moeilijk spreken van een BOM moeder van onder de dertig zal ik maar zeggen. Langs den andere kant moet ik nog altijd van een ander meisje-vrouw horen dat ze een BOM moeder is ...dat heeft me nog niemand proberen wijs te maken, ik heb nog niemand zich daar achter zien versteken...... Mijn asawa was er net geen 40 toen ze het kind geboren is...ze had zich voorgenomen , als ik niemand leer kennen die mij past wil ik voor mijn 40ste een kind ....Wilde gewoon de oude dag niet alleen en verlaten zijn. Ge moogt gerust zijn ze vond het heel erg dat ze me 3 jaar telaat heeft leren kennen.

Hoop dat iedereen nu tevreden is.  

Die instelling had mijn vrouw ook toen ik haar net leerde kennen. Dacht ook dat ze voor altijd alleen zou zijn en wilde wel graag een baby. Had toen ook het idee om zich dan maar door een wildvreemde te laten bezwangeren. Heeft in het begin dat we elkaar kenden ook meerdere malen tegen mij gezegd dat als ik niet met haar samen wilde zijn, dat ze dan in ieder geval wel graag een baby van me wilde hebben.

Acht jaar verder hebben hebben we nog steeds geen kinderen. Dat komt omdat ik nog steeds wacht totdat ze haar thesis een keer heeft geschreven en zij stelt het nu al twee jaar uit.

:ikkeniebegrijp:
:nocomment: :nocomment: :nocomment: