Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Adoptie van het kind van mijn Asawa

Gestart door Ronny55, dinsdag 11 juni 2013, 02:47:30

Vorige topic - Volgende topic

Soushkin

Citaat van: kristof19 op maandag 16 juni 2014, 20:52:35
Citaat van: Soushkin link=topic=12204.msg11color=red][/color]4794#msg114794 date=1402939709]
Citaat van: Ronny55 op maandag 16 juni 2014, 00:59:55
OK effe uitleggen , je kan idd moeilijk spreken van een BOM moeder van onder de dertig zal ik maar zeggen. Langs den andere kant moet ik nog altijd van een ander meisje-vrouw horen dat ze een BOM moeder is ...dat heeft me nog niemand proberen wijs te maken, ik heb nog niemand zich daar achter zien versteken...... Mijn asawa was er net geen 40 toen ze het kind geboren is...ze had zich voorgenomen , als ik niemand leer kennen die mij past wil ik voor mijn 40ste een kind ....Wilde gewoon de oude dag niet alleen en verlaten zijn. Ge moogt gerust zijn ze vond het heel erg dat ze me 3 jaar telaat heeft leren kennen.

Hoop dat iedereen nu tevreden is.  

Die instelling had mijn vrouw ook toen ik haar net leerde kennen. Dacht ook dat ze voor altijd alleen zou zijn en wilde wel graag een baby. Had toen ook het idee om zich dan maar door een wildvreemde te laten bezwangeren. Heeft in het begin dat we elkaar kenden ook meerdere malen tegen mij gezegd dat als ik niet met haar samen wilde zijn, dat ze dan in ieder geval wel graag een baby van me wilde hebben.

Acht jaar verder hebben hebben we nog steeds geen kinderen. Dat komt omdat ik nog steeds wacht totdat ze haar thesis een keer heeft geschreven en zij stelt het nu al twee jaar uit.

:ikkeniebegrijp:
:nocomment: :nocomment: :nocomment:

Doe maar eens een goede comment dan.


M'n vrouw en ik hebben elkaar in 2006 leren kennen. Tijd alleen bevriend geweest, met kerst 2008 en 2009 is ze in Nederland geweest, in 2011 ben ik hierheen gegaan. Ze is in maart 2012 geslaagd voor haar examens. Toen moest ze haar thesis schrijven, heeft ze nog steeds niet gedaan. En daarom wacht ik dus nog steeds.


Hoe zit het met de opleiding van jouw vrouw/vriendin?
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

kristof19

#31
Citaat van: Soushkin op dinsdag 17 juni 2014, 05:23:31
Citaat van: kristof19 op maandag 16 juni 2014, 20:52:35
Citaat van: Soushkin link=topic=12204.msg11color=red][/color]4794#msg114794 date=1402939709]
Citaat van: Ronny55 op maandag 16 juni 2014, 00:59:55
OK effe uitleggen , je kan idd moeilijk spreken van een BOM moeder van onder de dertig zal ik maar zeggen. Langs den andere kant moet ik nog altijd van een ander meisje-vrouw horen dat ze een BOM moeder is ...dat heeft me nog niemand proberen wijs te maken, ik heb nog niemand zich daar achter zien versteken...... Mijn asawa was er net geen 40 toen ze het kind geboren is...ze had zich voorgenomen , als ik niemand leer kennen die mij past wil ik voor mijn 40ste een kind ....Wilde gewoon de oude dag niet alleen en verlaten zijn. Ge moogt gerust zijn ze vond het heel erg dat ze me 3 jaar telaat heeft leren kennen.

Hoop dat iedereen nu tevreden is.  

Die instelling had mijn vrouw ook toen ik haar net leerde kennen. Dacht ook dat ze voor altijd alleen zou zijn en wilde wel graag een baby. Had toen ook het idee om zich dan maar door een wildvreemde te laten bezwangeren. Heeft in het begin dat we elkaar kenden ook meerdere malen tegen mij gezegd dat als ik niet met haar samen wilde zijn, dat ze dan in ieder geval wel graag een baby van me wilde hebben.

Acht jaar verder hebben hebben we nog steeds geen kinderen. Dat komt omdat ik nog steeds wacht totdat ze haar thesis een keer heeft geschreven en zij stelt het nu al twee jaar uit.

:ikkeniebegrijp:
:nocomment: :nocomment: :nocomment:

Doe maar eens een goede comment dan.


M'n vrouw en ik hebben elkaar in 2006 leren kennen. Tijd alleen bevriend geweest, met kerst 2008 en 2009 is ze in Nederland geweest, in 2011 ben ik hierheen gegaan. Ze is in maart 2012 geslaagd voor haar examens. Toen moest ze haar thesis schrijven, heeft ze nog steeds niet gedaan. En daarom wacht ik dus nog steeds.


Hoe zit het met de opleiding van jouw vrouw/vriendin?

mijn vriendin heeft haar studies niet afgemaakt. Beginnen werken op 17 jaar. Achteraf ook niet belangrijk. Verdiend nu goed haar geld en is geen slaaf van een ander. Volledig zelfstandig en goede verdiensten en daar draait dus alles rond in deze wereld. Wilskracht om iets te bereiken....
ze dient haar studies dan ook niet af te maken van mij vooraleer ik haar bezwanger. Financiele zekerheid voor het kind en een verantwoordelijke en toegewijde moeder is genoeg
.. :jajaja:
Hopelijk vindt je mijn comment geslaagd :jajaja:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: pierrevanwies & segers op dinsdag 17 juni 2014, 05:01:15

  toekomstige BOMs in opleiding [highschool ph]    :happy2:  .   :thumb: :thumb:

    .

 

 
ben er bang voor dat die bij het raam met dat rode jurkje aan nooit geen b,o,m wordt. :lachen:  daar kunnen ze net zo lang op rammen als ze willen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Soushkin

Citaat van: kristof19 op dinsdag 17 juni 2014, 07:07:06
Citaat van: Soushkin op dinsdag 17 juni 2014, 05:23:31
Citaat van: kristof19 op maandag 16 juni 2014, 20:52:35
Citaat van: Soushkin link=topic=12204.msg11color=red][/color]4794#msg114794 date=1402939709]
Citaat van: Ronny55 op maandag 16 juni 2014, 00:59:55
OK effe uitleggen , je kan idd moeilijk spreken van een BOM moeder van onder de dertig zal ik maar zeggen. Langs den andere kant moet ik nog altijd van een ander meisje-vrouw horen dat ze een BOM moeder is ...dat heeft me nog niemand proberen wijs te maken, ik heb nog niemand zich daar achter zien versteken...... Mijn asawa was er net geen 40 toen ze het kind geboren is...ze had zich voorgenomen , als ik niemand leer kennen die mij past wil ik voor mijn 40ste een kind ....Wilde gewoon de oude dag niet alleen en verlaten zijn. Ge moogt gerust zijn ze vond het heel erg dat ze me 3 jaar telaat heeft leren kennen.

Hoop dat iedereen nu tevreden is.  

Die instelling had mijn vrouw ook toen ik haar net leerde kennen. Dacht ook dat ze voor altijd alleen zou zijn en wilde wel graag een baby. Had toen ook het idee om zich dan maar door een wildvreemde te laten bezwangeren. Heeft in het begin dat we elkaar kenden ook meerdere malen tegen mij gezegd dat als ik niet met haar samen wilde zijn, dat ze dan in ieder geval wel graag een baby van me wilde hebben.

Acht jaar verder hebben hebben we nog steeds geen kinderen. Dat komt omdat ik nog steeds wacht totdat ze haar thesis een keer heeft geschreven en zij stelt het nu al twee jaar uit.

:ikkeniebegrijp:
:nocomment: :nocomment: :nocomment:

Doe maar eens een goede comment dan.


M'n vrouw en ik hebben elkaar in 2006 leren kennen. Tijd alleen bevriend geweest, met kerst 2008 en 2009 is ze in Nederland geweest, in 2011 ben ik hierheen gegaan. Ze is in maart 2012 geslaagd voor haar examens. Toen moest ze haar thesis schrijven, heeft ze nog steeds niet gedaan. En daarom wacht ik dus nog steeds.


Hoe zit het met de opleiding van jouw vrouw/vriendin?

mijn vriendin heeft haar studies niet afgemaakt. Beginnen werken op 17 jaar. Achteraf ook niet belangrijk. Verdiend nu goed haar geld en is geen slaaf van een ander. Volledig zelfstandig en goede verdiensten en daar draait dus alles rond in deze wereld. Wilskracht om iets te bereiken....
ze dient haar studies dan ook niet af te maken van mij vooraleer ik haar bezwanger. Financiele zekerheid voor het kind en een verantwoordelijke en toegewijde moeder is genoeg
.. :jajaja:
Hopelijk vindt je mijn comment geslaagd :jajaja:

Yup. Duidelijk.  :thumb:


Ik ben ervan overtuigd dat het voor haar heel moeilijk zal worden om haar thesis te schrijven als we een kleine hebben en zij ook haar werk voor DLSU er nog eens bij heeft. Dat heb ik wel gezien met haar jongste zus, die kreeg een aanbod om assistant director in Ateneo te worden maar inplaats van het te accepteren heeft ze het aanbod afgeslagen en is ze naar Baguio teruggegaan om zich volledig aan haar pasgeboren baby te wijden. Iets waar ze op het moment niet zo heel blij meer mee is. Workaholic etc. en ze was ook echt carriere aan het maken daar. Ze is net 29 geworden, dus ja.


Door de recente promotie van m'n vrouw naar coordinator voor de DLSU STC campus heeft ze het zo druk met haar werk dat de combinatie baby/werk/thesis niet echt lekker voor haar zal zijn. Vandaar dat ik wacht totdat ze het eindelijk een keertje gedaan heeft. Ze is er in ieder geval wel mee begonnen en ze zou het voor November af moeten hebben. Hopelijk doet ze dat dan ook een keer, dat zou wel mooi zijn.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

evethe

Citaat van: Ronny55 op maandag 16 juni 2014, 00:59:55
OK effe uitleggen , je kan idd moeilijk spreken van een BOM moeder van onder de dertig zal ik maar zeggen. Langs den andere kant moet ik nog altijd van een ander meisje-vrouw horen dat ze een BOM moeder is ...dat heeft me nog niemand proberen wijs te maken, ik heb nog niemand zich daar achter zien versteken...... Mijn asawa was er net geen 40 toen ze het kind geboren is...ze had zich voorgenomen , als ik niemand leer kennen die mij past wil ik voor mijn 40ste een kind ....Wilde gewoon de oude dag niet alleen en verlaten zijn. Ge moogt gerust zijn ze vond het heel erg dat ze me 3 jaar telaat heeft leren kennen.

Hoop dat iedereen nu tevreden is.   
Rene,laat ze wat lullen,ik weet dat Liza goed voor jou zorg en jij ook voor Liza
Ik ben niet hard ,Ik zeg gewoon alles wat een alleen maar denkt
Ik hou niet van schijnheilige mensen