Internet vriendin opzoeken in Cebu

Gestart door Ronaldd33, woensdag 19 juni 2013, 10:50:04

Vorige topic - Volgende topic

Soushkin

#80
Toevallig heb ik een klein half jaar geleden nog een Kroketten stand in Sta Lucia Mall gezien, Sta Lucia Mall is op de grens van Pasig, Marikina en Cainta. De dames waren gekleed in "Hollandse" klederdracht.


Dat is het enige wat ik kan zeggen. Misschien dat ze er nog steeds staan, zou kunnen.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Amice

#81

Contact:

Kroketten Office
Unit 1502-1503 Richville Corporate Tower
1107 Alabang-Zapote Rd., Madrigal Business Park
Ayala, Alabang, Muntinlupa City
Tel: (02) 622-2738, 475-4230
Mobile: 0917-859663, 0917-8139856, 0932-4085095
Email: lekkrentenkrokketen@yahoo.com
Web: www.kroketten.com.ph

U-Franchise Sales and Management, Inc.
Tel: (02) 634-3717/0586, 502-7665
Mobile: 0917-5025006
Email: ufranchise@gmail.com
Website: www.u-franchise.com.ph

Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze failliet waren en dat de stalls allemaal gesloten waren omdat het produkt niet aansloeg?  :weetikniet:

Het waren eigenlijk meer aardappel kroketten had ik begrepen en de bitterballen waren erg klein destijds.

http://snack-kitchen.webs.com heeft er iig n paar goede klanten aan over gehouden, die maken ook Kroketten en Bitterballen maar dan als onderdeel van hun produktgamma.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

yepyep

Dank je Amice, maar deze info ken ik.

@soushkin: staat die stand er nog?

Soushkin

Citaat van: Amice op woensdag  9 april 2014, 23:47:40
Het waren eigenlijk meer aardappel kroketten had ik begrepen en de bitterballen waren erg klein destijds.

Het waren inderdaad aardappelkroketten die ze daar aanboden en ik vond ze niet echt lekker. Veel te vet enzo. Ze hadden naar mijn mening beter rundvleesragout kunnen gebruiken, maar oke.


Citaat van: yepyep op donderdag 10 april 2014, 00:51:23
Dank je Amice, maar deze info ken ik.

@soushkin: staat die stand er nog?

Dat zou ik echt niet weten. M'n vrouw en ik hadden plannen om een dezer dagen naar Cainta te gaan, dan zal ik er een kijkje nemen. Mochten ze er nog staan dan laat ik het je weten.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Alex


Een mooie foto is nog steeds welkom

Citaat van: Ronaldd33 op maandag 24 maart 2014, 04:18:04


Ik loop te klooien om een foto toe te voegen op mijn ipad ;).

Ronaldd33

Ik heb een uitnodigingsbrief geschreven. Ik weet alleen niet of ik te uitgebreid ben. Datum 1 augustus staat overigens nog niet vast. Hieronder de brief.

In deze brief wil ik toelichten waarom ik mijn vriendin, (naam vriendin), wil uitnodigen naar Nederland voor een periode van 90 dagen. Daarnaast wil ik toelichten wat onze relatie is en hoe deze tot stand is gekomen.

In april 2012 heb ik (naam vriendin) leren kennen via een datingsite. Na eerst een lange tijd mailen zijn we overgegaan op webcammen via Skype en Yahoo. Dit contact verliep zo goed dat we elkaar in het echt wilden zien. Daarom hebben we afgesproken dat ik haar zou ontmoeten in de Filipijnen. De eerst volgende mogelijkheid was 2014, omdat ze van januari 2013 tot en met januari 2014 een jaar in Japan heeft gewerkt.

In maart 2014 ben ik naar de Filipijnen afgereisd om haar en haar familie te ontmoeten. Dit klikte zo goed dat we hebben besloten om de volgende stap te nemen. Daarom wil ik haar uitnodigen in Nederland voor een periode van 90 dagen van 1 augustus 2014 tot en met 29 oktober 2014. We willen graag weten hoe het is om met elkaar samen te leven bij mij thuis in Nederland. Daarnaast wil ik haar kennis laten maken met mijn familie en de Nederlandse cultuur.

Na 90 dagen in Nederland hebben doorgebracht zal (naam vriendin) weer terug keren naar haar familie in Toledo. Haar ouders hebben haar heel hard nodig, omdat het vanwege hun leeftijd steeds moeilijker wordt om zichzelf te onderhouden. Ze wonen hoog in de bergen in Matab-ang waar ze hun eigen gewassen verbouwen. (Naam vriendin) heeft een jaar in Japan gewerkt om haar ouders financieel te kunnen ondersteunen met hun huis en grond. Nu heeft ze geen werk omdat ze afgelopen januari is teruggekomen en helpt ze haar ouders zelf met de oogst. Daarnaast helpt ze haar moeder en haar zus op de markt met verkoop. Ze woont samen met haar grootvader in een boarding house vlakbij de rest van haar familie.

Gedurende haar verblijf in Nederland zal ik alle kosten die hieraan verbonden zijn op mij nemen. Ook zal ze deze 90 dagen in mijn huis verblijven op bovenstaand adres. Daarnaast geef ik haar bij aankomst op Schiphol direct aan bij de vreemdelingenpolitie en zie ik er op toe dat ze op de afgesproken datum (1 november 2014) weer terug gaat naar de Filipijnen.
Ik hoop u hierbij voldoende hebben geïnformeerd en voor eventuele vragen of nadere toelichting kunt u mij bereiken op bovenstaand telefoonnummer.



Alex

Als eerste Ronald... goede brief man...

Citaat van: Ronaldd33 op zaterdag 12 april 2014, 14:10:08


Gedurende haar verblijf in Nederland zal ik alle kosten die hieraan verbonden zijn op mij nemen. Ook zal ze deze 90 dagen in mijn huis verblijven op bovenstaand adres. Daarnaast geef ik haar bij aankomst op Schiphol direct aan bij de vreemdelingenpolitie en zie ik er op toe dat ze op de afgesproken datum (1 november 2014) weer terug gaat naar de Filipijnen.


"Alle" zou ik vervangen door "de" en aangifte doen van... refereert vaak naar een misdrijf , zou ik vervangen door kenbaar maken bij...

Ronaldd33

Ik heb de brief ingekort. Dit is hem geworden (voorlopig). Ik had nog tips gekregen van anderen. Ik sta nog steeds open voor suggesties.

In deze brief vraag ik uw medewerking voor het verstrekken van een toeristenvisum voor mijn partner, "naam vriendin", geboren op 19 februari 1991. Haar paspoort nummer is "paspoort nummer".

In maart 2014 ben ik voor 3 weken (11 maart t/m 31 maart) naar de Filipijnen afgereisd om "naam vriendin" en haar familie te ontmoeten. Dit klikte zo goed dat we hebben besloten om de volgende stap te nemen. Daarom wil ik haar uitnodigen in Nederland voor een periode van 90 dagen van 31 juli 2014 (aankomst 1 augustus 2014) tot en met 29 oktober 2014. Ik wil haar kennis laten maken met mijn familie en de Nederlandse cultuur.

Gedurende haar verblijf in Nederland zal ik de kosten die hieraan verbonden zijn op mij nemen. Ook zal ze deze 90 dagen in mijn huis verblijven op bovenstaand adres. Daarnaast maak ik haar na aankomst op Schiphol direct kenbaar bij de vreemdelingenpolitie en zie ik er op toe dat ze op de afgesproken datum (29 oktober 2014) weer terug gaat naar de Filipijnen.
Ik hoop u hierbij voldoende hebben geïnformeerd en voor eventuele vragen of nadere toelichting kunt u mij bereiken op bovenstaand telefoonnummer.

Herbie

#88
Citaat van: Ronaldd33 op zondag 20 april 2014, 17:00:08
Ik heb de brief ingekort. Dit is hem geworden (voorlopig). Ik had nog tips gekregen van anderen. Ik sta nog steeds open voor suggesties.

In deze brief vraag ik uw medewerking voor het verstrekken van een toeristenvisum voor mijn partner, "naam vriendin", geboren op 19 februari 1991. Haar paspoort nummer is "paspoort nummer".

In maart 2014 ben ik voor 3 weken (11 maart t/m 31 maart) naar de Filipijnen afgereisd om "naam vriendin" en haar familie te ontmoeten. Dit klikte zo goed dat we hebben besloten om de volgende stap te nemen. Daarom wil ik haar uitnodigen in Nederland voor een periode van 90 dagen van 31 juli 2014 (aankomst 1 augustus 2014) tot en met 29 oktober 2014. Ik wil haar kennis laten maken met mijn familie en de Nederlandse cultuur.

Gedurende haar verblijf in Nederland zal ik de kosten die hieraan verbonden zijn op mij nemen. Ook zal ze deze 90 dagen in mijn huis verblijven op bovenstaand adres. Daarnaast maak ik haar na aankomst op Schiphol direct kenbaar bij de vreemdelingenpolitie en zie ik er op toe dat ze op de afgesproken datum (29 oktober 2014) weer terug gaat naar de Filipijnen.
Ik hoop u hierbij voldoende hebben geïnformeerd en voor eventuele vragen of nadere toelichting kunt u mij bereiken op bovenstaand telefoonnummer.


Ronaldd33, zou het niet beter zijn om drie weken of een maand te vragen. Jij gaat toch ook niet voor 90 dagen naar de  :smiley-philippines: want onmiddelijk drie maanden? Misschien zal het tegen vallen voor haar of voor jou.
Heeft ze nu nog werk of niet, is heel belangrijk voor de ambassade, zeker voor drie maanden.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronaldd33

Citaat van: Herbie op maandag 21 april 2014, 13:39:40
Citaat van: Ronaldd33 op zondag 20 april 2014, 17:00:08
Ik heb de brief ingekort. Dit is hem geworden (voorlopig). Ik had nog tips gekregen van anderen. Ik sta nog steeds open voor suggesties.

In deze brief vraag ik uw medewerking voor het verstrekken van een toeristenvisum voor mijn partner, "naam vriendin", geboren op 19 februari 1991. Haar paspoort nummer is "paspoort nummer".

In maart 2014 ben ik voor 3 weken (11 maart t/m 31 maart) naar de Filipijnen afgereisd om "naam vriendin" en haar familie te ontmoeten. Dit klikte zo goed dat we hebben besloten om de volgende stap te nemen. Daarom wil ik haar uitnodigen in Nederland voor een periode van 90 dagen van 31 juli 2014 (aankomst 1 augustus 2014) tot en met 29 oktober 2014. Ik wil haar kennis laten maken met mijn familie en de Nederlandse cultuur.

Gedurende haar verblijf in Nederland zal ik de kosten die hieraan verbonden zijn op mij nemen. Ook zal ze deze 90 dagen in mijn huis verblijven op bovenstaand adres. Daarnaast maak ik haar na aankomst op Schiphol direct kenbaar bij de vreemdelingenpolitie en zie ik er op toe dat ze op de afgesproken datum (29 oktober 2014) weer terug gaat naar de Filipijnen.
Ik hoop u hierbij voldoende hebben geïnformeerd en voor eventuele vragen of nadere toelichting kunt u mij bereiken op bovenstaand telefoonnummer.


Ronaldd33, zou het niet beter zijn om drie weken of een maand te vragen. Jij gaat toch ook niet voor 90 dagen naar de  :smiley-philippines: want onmiddelijk drie maanden? Misschien zal het tegen vallen voor haar of voor jou.
Heeft ze nu nog werk of niet, is heel belangrijk voor de ambassade, zeker voor drie maanden.


Ik wil juist 3 maanden om te kijken hoe het bevalt om met elkaar samen te leven. Als ze definitief hier woont en het valt tegen dan is er geen (makkelijke) weg meer terug. Ik ben daar 3 weken geweest en we hebben daar iedere dag met elkaar door gebracht en dat beviel goed. Maar 3 maanden is een echte test. En ze is ook een jaar in Japan geweest zonder dat ze ook maar iemand kende daar en zonder haar ouders. Als het tegenvalt zullen het 3 lange maanden worden. Maar ja, ze woont niet om de hoek dus echt makkelijk is dit niet.

De kans dat het afgewezen wordt is inderdaad heel groot. Daarom heb ik de datum naar voren geschoven. Ik wil eigenlijk dat ze in november komt. Dus als augustus wordt afgewezen kunnen we het nog aanvechten. Ze heeft inderdaad nog geen baan. Volgend jaar ga ik sowieso weer daar heen ongeacht of ze hier weer komt of niet.