Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

vliegen met british airways

Gestart door rony, donderdag 27 juni 2013, 15:06:26

Vorige topic - Volgende topic

rony

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze vliegtuigmaatschappij ... in het bijzonder de overstap in london ?
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

ruff rider

 :hoedjeaf:

Al verschillende malen gebruik van gemaakt en best tevreden.

Greetz
Ruff Rider

gosternokke

Is bij mij al 25 jaar geleden dat ik met BA  via Londen naar manila vloog, en voor zover ik me nog herrinner liep alles gesmeerd.    Als er dingen vreselijk fout waren gegaan had ik dat vast wel onthouden  :biggrinn:

Rich

Paar keer mee gevlogen in een vorig leven en was best ok  :thumb:
Rich de Nederbelg.

josv

De mooiste vlucht van m'n leven was met BA  :applaus:. Was helaas niet naar de ph.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Bulldozer

London staat bekend om zijn lost luggage. Het kan chaotisch zijn als je naar een andere terminal moet, ik weet niet of dat ook in jouw geval zo is. Dan moet je vaak met de bus, duurt dus een tijdje. Verder spreekt men er engels met een accent, rijd men aan de verkeerde kant van de weg en regent het er vaak. Ik kan het zo in het rijtje van slechtste vliegvelden ter wereld plaatsen.  :applaus: Verder is BA ongeveer hetzelfde als KLM, niet slecht maar ook niet de beste.

Rich

Citaat van: Bulldozer op vrijdag 28 juni 2013, 07:15:34
London staat bekend om zijn lost luggage. Het kan chaotisch zijn als je naar een andere terminal moet, ik weet niet of dat ook in jouw geval zo is. Dan moet je vaak met de bus, duurt dus een tijdje. Verder spreekt men er engels met een accent, rijd men aan de verkeerde kant van de weg en regent het er vaak. Ik kan het zo in het rijtje van slechtste vliegvelden ter wereld plaatsen.  :applaus: Verder is BA ongeveer hetzelfde als KLM, niet slecht maar ook niet de beste.

Dat zeggen ze van ons ook  :biggrinn:
Rich de Nederbelg.

Amice

Mijn ervaring is hetzelfde als buldozer.

chaotisch, druk, vaak onvriendelijk en molenpaarden als stewardessen.

Ik heb het niet zo op met Heatrow en BA nee  :negatief:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

en je bent een paar uur langer onder weg .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

pagud



Yes " my Dear " , B.A. is best te pruimen , maar de airport , forget it samen met charles De Gaule in parijs . Een doolhof , onvriendelijk , groot en soms vuil.
OOK VERLOREN bagagge . Voor mij is schiphol de beste in de rij . Moet  je een stop maken , dan Singapore of kuala lumpur . In hong kong is alles dicht s'nachts .
Vlieg de laatste jaren met etihad , maar dit was de laatste keer .  :negatief: