Nederlandse winkel in Cebu/Bohol

Gestart door raykyogrou0, vrijdag 26 juli 2013, 06:58:07

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Ok kano, wat kost een kilo kaas in de ph? Goedkoop is zo'n 700 php en dan krijg je middelmatig tot slechte kaas.
De pronki marktkaas kost slechts 7 euro plus en met verzending rond 800 php de kilo.Dus de keus is snel gemaakt.
Zo de verzendkosten dekken de prijzen in vergelijk met de ph.
Ik geniet hier nu, lekkere jonge graskaas, jonge komijn, en oude kaas, plus nog een paar rookworsten,stegeman cervelaat, etc.

Lenn

Je moet nl. wel kiezen voor een 5kg. of 10 kg. packet.

robert van dijck


Lenn


Probeer hier geen reclame te maken voor pronki, maar hun markt kaas is uitstekend, vergelijkbaar met de beemster exclusive.


Kano

Huh???.   Ik had het over oude beemster kaas en die kost geen 7 euro plus, maar â,¬ 13.30 per 720 gram of wel â,¬ 19 per kilo  en de verzendkosten zijn â,¬24.40 en dat is  niet rond Php f 800 php per kilo, maar  Php 1850

LBC is een een bekende en betrouwbare koeriersdenst in de PH
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

robert van dijck


josv

#17
Citaat van: Lenn op zaterdag 27 juli 2013, 12:57:09
pronki, hebben heerlijke kaas beter dan die old Amsterdam voor lage prijzen.10kg kost je iets van 54 euro ship

Tja, ik vind old amsterdam gewoon lekker en zit niet te wachten op 10 kilo  :floet: Heb ook Conimex-kruidenmix meegenomen, weet ik, kan je ook zelf maken  :weetikniet: . Speculaas ook zelf te maken en Merci is ook te koop hier.  :hoedjeaf:

@Kano, ik was alleen in NL en had dus kilo's bagage tegoed  :applaus: Lekker naar de AH geweest ( geen bezorgkosten  :thumb: )

:daag: :daag:

( edit : de hema-worst is dus NIET zelf te maken  :neeneenee: :happy2: )
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Kano

ok Jos geniet er maar van. Maar er zijn toch talloze  Belgen en Nederlanders die een stukkie kaas of rookworst o.i.d.  zouden willen hebben tegen redelijke prijs.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

josv

Citaat van: Kano op zaterdag 27 juli 2013, 14:39:19
ok Jos geniet er maar van. Maar er zijn toch talloze  Belgen en Nederlanders die een stukkie kaas of rookworst o.i.d.  zouden willen hebben tegen redelijke prijs.

Ik denk dat je dan met "mede-nederlanders" een soort BB-service op moet zetten. Alle moeten dan in de buurt zitten, allemaal lappen en 1 bb-box laten versturen door iemand uit NL/BE. Dan nog is het geen kaas en worst verhaal, 7 weken is gewoon te lang onderweg. Op commerciele basis ( voor de gewone man ) is het niet haalbaar denk ik.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....