Nederlandse winkel in Cebu/Bohol

Gestart door raykyogrou0, vrijdag 26 juli 2013, 06:58:07

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Zou kunnen Jos.Ik weet het niet. Ik behelp mij maar met de cheddar kaas en de zgn .hungarian saucage   :floet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 27 juli 2013, 13:45:50
Huh???.   Ik had het over oude beemster kaas en die kost geen 7 euro plus, maar € 13.30 per 720 gram of wel € 19 per kilo  en de verzendkosten zijn €24.40 en dat is  niet rond Php f 800 php per kilo, maar  Php 1850

LBC is een een bekende en betrouwbare koeriersdenst in de PH

Ben zo blij dat ik geen kaas lust.............. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Maar de dubbelzoute drop dat is een andere zaak........... :negatief: :negatief:


LMBen

Koop mijn Frico jonge kaas in grocery departmentstore ayala hier in Cebu.
Kost 201php is ongeveer 250gram.
Kruiden zijn er tegenwoordig ook zat, nasikruiden, bamikruiden noem maar op.
Zelfs rrokworst en div andere worsten, ook heb ik brusselse spruitjes in diepvries 129php
Dus blijft eigenlijk alleen drop en hagelslag over wat hier niet te koop is.
En oude kaas van edam is er ook maar vond ik niet zo lekker, zal wel te lang in de vitrine hebben gelegen.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

klootzakken (voorheen Jens)

voor de members die geen of weinig contacten hebben met  :nederlandsevlag: . wil ik rustig zo nu en dan eens wat op sturen naar de fils walang problema . je geeft maar een gil . ik ben dan natuurlijk niet verantwoordelijk voor de aankomst, wel voor verzend daar krijg je dan een bewijs van .

:lachen: en nu maar hopen dat ik geen 80 pm,s krijg .

jens.....
 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Het idee op zich is zo gek nog niet maar het zou dan een 1-2tje moeten worden want het is makkelijker om een BB box te versturen naar een lid in de phils die dan de bestellingen zou moeten verzenden naar de andere leden.

Maar ik denk dat het allemaal al eens geprobeerd is en toch weer ergens op gestrand is.

Ik koop ook de frico goudse kaas hier en als die weer eens niet voorradig is dan maar de emborg goudse kaas (deens).

Het barst verder van verschillende worsten hier maar de rookworst blijkt toch moeilijk na te maken.
Over fricandellen zullen we het dan maar helemaal niet hebben.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lenn

Ik bestel altijd 10 kg om de verzendkosten omlaag te halen.Betaal je 5,80 euro per kilo.
Bestel dan 2 tot 3kg kaas, rookworsten,etc.(drop, hagelslag, pindakaas, poffertjesmix, etc.)
De prijs van de luxe Hollander(beste oude kaas) is 14,30 de kg + verzendkosten 5,80= 1145 php.
De prijs van jonge kaas is 8,95 + 5,80 = 840php.(bij koers van 57)
Kwaliteitsverschil met de in de ph verkrijgbare kazen is niet te filmen!(stopverf, karton)
De verse kaas word zelfs nog beter verpakt dan de supermarktkazen, blijft 3 mnd. goed.
Moet eerlijk zijn, komt nog een kleinbedrag bij voor de verpakking.
Pronki is de enigste met marktmerk kaas, zeer goede ervaringen
Nogmaals, waarom ga ik hier 700php of meer betalen voor een matige tot slechte kaas?


jim miata

Citaat van: Amice op zaterdag 27 juli 2013, 19:06:22
Het idee op zich is zo gek nog niet maar het zou dan een 1-2tje moeten worden want het is makkelijker om een BB box te versturen naar een lid in de phils die dan de bestellingen zou moeten verzenden naar de andere leden.

Maar ik denk dat het allemaal al eens geprobeerd is en toch weer ergens op gestrand is.

Ik koop ook de frico goudse kaas hier en als die weer eens niet voorradig is dan maar de emborg goudse kaas (deens).

Het barst verder van verschillende worsten hier maar de rookworst blijkt toch moeilijk na te maken.
Over fricandellen zullen we het dan maar helemaal niet hebben.




Er is een heel lekkere worst te koop, is amerikaans erg goed het zijn kleine worstjes het merk is Johnsonville diverse smaken de meest"hollandse" smaak is "smoked brats" 375 ongeveer voor 5 stuks, in Cebu city hebben ze een hotdog stand in SM die ze ook zo uit de vriezer verkoopt niet goedkoop maar ver-uit de lekkerste in de Filipijnen!! ik koop ze hier in Quezon city bij Cherry Foodarama in congressional avenue 5 voor 275
ik geniet mijn pensioen in de tropen

Lenn

Citaat van: jim miata op maandag  5 januari 2015, 06:32:58
Citaat van: Amice op zaterdag 27 juli 2013, 19:06:22
Het idee op zich is zo gek nog niet maar het zou dan een 1-2tje moeten worden want het is makkelijker om een BB box te versturen naar een lid in de phils die dan de bestellingen zou moeten verzenden naar de andere leden.

Maar ik denk dat het allemaal al eens geprobeerd is en toch weer ergens op gestrand is.

Ik koop ook de frico goudse kaas hier en als die weer eens niet voorradig is dan maar de emborg goudse kaas (deens).

Het barst verder van verschillende worsten hier maar de rookworst blijkt toch moeilijk na te maken.
Over fricandellen zullen we het dan maar helemaal niet hebben.




Er is een heel lekkere worst te koop, is amerikaans erg goed het zijn kleine worstjes het merk is Johnsonville diverse smaken de meest"hollandse" smaak is "smoked brats" 375 ongeveer voor 5 stuks, in Cebu city hebben ze een hotdog stand in SM die ze ook zo uit de vriezer verkoopt niet goedkoop maar ver-uit de lekkerste in de Filipijnen!! ik koop ze hier in Quezon city bij Cherry Foodarama in congressional avenue 5 voor 275
Koop je ook bij S&R en ik vind de kwaliteit matig.Snap alleen niet waarom je post van Amice uit 2013 moet quoten.

boldy

Omg begint een persoonlijke vendetta nu alweer. Vertel jij mij eens waarom iemand niet mag reageren op een oude posting ?  :weetikniet:
Jim is nieuw op het forum en leest veel topics en hij reageert erop als het hem intressant lijkt of als iemand er wat aan heeft.
Voorlopig is Jim een verse goede aanwinst op het forum en het forum word weer levendiger.

Jim gewoon lekker op een post reageren als je dat wilt al is die post 10 jaar oud.   :thumb:

het leven is net een lul keihard en veel te kort

jim miata

Citaat van: Lenn op zondag 11 januari 2015, 11:21:05
Citaat van: jim miata op maandag  5 januari 2015, 06:32:58
Citaat van: Amice op zaterdag 27 juli 2013, 19:06:22
Het idee op zich is zo gek nog niet maar het zou dan een 1-2tje moeten worden want het is makkelijker om een BB box te versturen naar een lid in de phils die dan de bestellingen zou moeten verzenden naar de andere leden.

Maar ik denk dat het allemaal al eens geprobeerd is en toch weer ergens op gestrand is.

Ik koop ook de frico goudse kaas hier en als die weer eens niet voorradig is dan maar de emborg goudse kaas (deens).

Het barst verder van verschillende worsten hier maar de rookworst blijkt toch moeilijk na te maken.
Over fricandellen zullen we het dan maar helemaal niet hebben.




Er is een heel lekkere worst te koop, is amerikaans erg goed het zijn kleine worstjes het merk is Johnsonville diverse smaken de meest"hollandse" smaak is "smoked brats" 375 ongeveer voor 5 stuks, in Cebu city hebben ze een hotdog stand in SM die ze ook zo uit de vriezer verkoopt niet goedkoop maar ver-uit de lekkerste in de Filipijnen!! ik koop ze hier in Quezon city bij Cherry Foodarama in congressional avenue 5 voor 275
Koop je ook bij S&R en ik vind de kwaliteit matig.Snap alleen niet waarom je post van Amice uit 2013 moet quoten.

Jij schijnt wel meer niet te snappen
ik geniet mijn pensioen in de tropen