Nederlandse winkel in Cebu/Bohol

Gestart door raykyogrou0, vrijdag 26 juli 2013, 06:58:07

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Citaat van: jim miata op zondag 11 januari 2015, 11:55:27
Citaat van: Lenn op zondag 11 januari 2015, 11:21:05
Citaat van: jim miata op maandag  5 januari 2015, 06:32:58
Citaat van: Amice op zaterdag 27 juli 2013, 19:06:22
Het idee op zich is zo gek nog niet maar het zou dan een 1-2tje moeten worden want het is makkelijker om een BB box te versturen naar een lid in de phils die dan de bestellingen zou moeten verzenden naar de andere leden.

Maar ik denk dat het allemaal al eens geprobeerd is en toch weer ergens op gestrand is.

Ik koop ook de frico goudse kaas hier en als die weer eens niet voorradig is dan maar de emborg goudse kaas (deens).

Het barst verder van verschillende worsten hier maar de rookworst blijkt toch moeilijk na te maken.
Over fricandellen zullen we het dan maar helemaal niet hebben.




Er is een heel lekkere worst te koop, is amerikaans erg goed het zijn kleine worstjes het merk is Johnsonville diverse smaken de meest"hollandse" smaak is "smoked brats" 375 ongeveer voor 5 stuks, in Cebu city hebben ze een hotdog stand in SM die ze ook zo uit de vriezer verkoopt niet goedkoop maar ver-uit de lekkerste in de Filipijnen!! ik koop ze hier in Quezon city bij Cherry Foodarama in congressional avenue 5 voor 275
Koop je ook bij S&R en ik vind de kwaliteit matig.Snap alleen niet waarom je post van Amice uit 2013 moet quoten.

Jij schijnt wel meer niet te snappen
Ik snap het dondersgoed, die jim is eigenliijk wuppie welke hier is verbannen maar met een nieuwe yp een nieuw profile heeft gemaakt.

Lorre

Citaat van: Lenn op zondag 11 januari 2015, 12:26:07Ik snap het dondersgoed, die jim is eigenliijk wuppie welke hier is verbannen maar met een nieuwe yp een nieuw profile heeft gemaakt.

En om eens verder te zeuren en zeiken, is het IP (Internet Protocol) en niet YP. Nah!!!  :thumb: :thumb: :thumb:

panshit

Vraag
Ik ga Nederlandse producten importeren tegen een redelijke prijs.
Wat ik niet in voorraad heb kan altijd besteld worden.
Spinazie pot andijvie pot boerenkool pot spruitjes pot bieten pot appelmoes pot enz.
Kaas-
Ik ga nu uitzoeken wat de vrachtkosten zijn van LBC bijvoorbeeld.

Is hier interesse voor?

Panshit

Amice

Citaat van: panshit op dinsdag 19 mei 2015, 11:05:50
Vraag
Ik ga Nederlandse producten importeren tegen een redelijke prijs.
Wat ik niet in voorraad heb kan altijd besteld worden.
Spinazie pot andijvie pot boerenkool pot spruitjes pot bieten pot appelmoes pot enz.
Kaas-
Ik ga nu uitzoeken wat de vrachtkosten zijn van LBC bijvoorbeeld.

Is hier interesse voor?

Panshit

Als het zo makkelijk was dan waren er al 100 anderen die u voorgegaan zijn, succesvol maar de balans staat nochthans op 0, zover ik weet.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Citaat van: panshit op dinsdag 19 mei 2015, 11:05:50
Vraag
Ik ga Nederlandse producten importeren tegen een redelijke prijs.
Wat ik niet in voorraad heb kan altijd besteld worden.
Spinazie pot andijvie pot boerenkool pot spruitjes pot bieten pot appelmoes pot enz.
Kaas-
Ik ga nu uitzoeken wat de vrachtkosten zijn van LBC bijvoorbeeld.

Is hier interesse voor?

Panshit

Importeren via LBC? De vrachtkosten zullen lelijk tegenvallen neem ik aan.
Rich de Nederbelg.

bananacreek

LBC en DHL zijn peperduur.............. :jajaja: :negatief:

Een "dokumenten" pakketje (of enveolpe) vanuit hier (Dumaguete) naar London (Nederland/Belgie staan niet eens op de lijst) kost P2150 en die lijst staat al ergens op dit forum..........

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 20 mei 2015, 16:12:24
LBC en DHL zijn peperduur.............. :jajaja: :negatief:

Een "dokumenten" pakketje (of enveolpe) vanuit hier (Dumaguete) naar London (Nederland/Belgie staan niet eens op de lijst) kost P2150 en die lijst staat al ergens op dit forum..........

Tot 500 gram dacht ik.......morgen een foto maken............. :jajaja:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 20 mei 2015, 16:41:17
Citaat van: bananacreek op woensdag 20 mei 2015, 16:12:24
LBC en DHL zijn peperduur.............. :jajaja: :negatief:

Een "dokumenten" pakketje (of enveolpe) vanuit hier (Dumaguete) naar London (Nederland/Belgie staan niet eens op de lijst) kost P2150 en die lijst staat al ergens op dit forum..........

Tot 500 gram dacht ik.......morgen een foto maken............. :jajaja:




UK rates.....en kijk naar de extra bedragen boven de 500 gram..................


bananacreek

3 KILO @ P4520....................... :ripba8:


josv

Citaat van: Amice op dinsdag 19 mei 2015, 11:11:03
Citaat van: panshit op dinsdag 19 mei 2015, 11:05:50
Vraag
Ik ga Nederlandse producten importeren tegen een redelijke prijs.
Wat ik niet in voorraad heb kan altijd besteld worden.
Spinazie pot andijvie pot boerenkool pot spruitjes pot bieten pot appelmoes pot enz.
Kaas-
Ik ga nu uitzoeken wat de vrachtkosten zijn van LBC bijvoorbeeld.

Is hier interesse voor?

Panshit

Als het zo makkelijk was dan waren er al 100 anderen die u voorgegaan zijn, succesvol maar de balans staat nochthans op 0, zover ik weet.

Kom kom, niet zo negatief Amice ! Er komt 'n dag dat er een ( 1 ) het importwiel uitvind en dan zitten we allemaal aan de HAC, Calve, Red Band, AH-kaas etc. etc......  :happy2:

Voor weinig ....... ;)
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....